تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
plusresetminus
حزب الله: فرمانده نیروهای هوایی اسرائیل،فعالیت هواپیماهای "اف-۳۵" آمریکا را به دلیل قص فنی در این هواپیماها به صورت موقت متوقف کرد.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۳۹۸
ارتش اسرائیل پرواز هواپیماهای "اف-۳۵" را به دلیل نقص فنی متوقف کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، فرمانده نیروهای هوایی اسرائیل پس از کشف نقص فنی در هواپیمای "اف-۳۵" آمریکا، تصمیم گرفت فعالیت‌های آموزشی با این هواپیماها را به صورت موقت متوقف کند.
پیشتر سایت رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش دادند، نیروی هوایی آمریکا پرواز هواپیماهای "اف-۳۵" را در پی شناسایی یک قطعه معیوب در صندلی ایجکت(صندلی خلبان) متوقف کرد.
این سایت همچنین اعلام کرد، تونر بار، فرمانده نیروی هوایی اسرائیل در اسرع وقت این موضوع را ارزیابی می‌کند و تصمیم خواهد گرفت که آیا پروازهای هواپیماهای اف-۳۵ متوقف خواهد شد یا خیر؟.
سایت‌های خبری اسرائیلی در واکنش به این موضوع اعلام کردند، اخبار ارتش آمریکا در خصوص خرابی هواپیماهای اف-۳۵ باعث نگرانی زیاد نیروهای هوایی اسرائیل شده است.
نیروهای هوایی آمریکا نقص فنی‌ای را در یکی از صندلی‌های ایجکت شناسایی کردند که ممکن بود در حین استفاده از آن باعث وقوع انفجار در کابین خلبان شود و این امر "رخداد بسیار مهمی " است.
رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند، توقف پرواز ۵۰ فروند هواپیما برای ارتش اسرائیل یک اتفاق "دراماتیک" است.
یک فروند هواپیمای "اف-۳۵" در ژانویه گذشته در دریای جنوبی چین سقوط کرد و ارتش آمریکا اعلام کرد که تحقیق در خصوص این موضوع را آغاز کرده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین