تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
plusresetminus
حزب الله:استاندار تهران با اشاره به اینکه نسبت به روز گذشته افزایش فوتی نداشته ایم گفت: ۵ نفر در سیل استان تهران همچنان مفقود هستند.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۳۹۶
۵ نفر در سیل استان تهران همچنان مفقود هستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن منصوری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به روز گذشته افزایش فوتی‌ها را نداشته ایم و آمار در عدد قبل متمرکز شده است.
منصوری با اشاره به اینکه تعداد مفقودین سیل ۵ نفر شده است گفت: در اسرع وقت این افراد نیز تعیین تکلیف خواهند شد.
استاندار تهران عنوان داشت: در امام زاده داوود هیچ مفقودی نداریم و همه افراد تعیین تکلیف شدند و تعداد فوتی‌ها هم مشخص شدند و آمار نهایی ۱۹ نفر است و تقریباً پرونده کار در آن منطقه بسته شده اما کار بهسازی و خارج کردن گل و لای از منازل مردم و مغازه‌ها و صحن امام زاده در حال انجام است.
وی با تاکید بر مقاوم سازی بناها عنوان داشت: در امام زاده داوود ساختمان‌هایی که از استحکام کافی برخوردار نیستند و خطر آفرین هستند باید تخلیه و استحکام سازی شوند.
منصوری در ادامه در خصوص وضعیت سیلاب فیروزکوه نیز بیان داشت: در روستای مزداران که بیشترین آسیب را دیده بود روز گذشته بلوک بندی انجام و هر شهرستان معین یک منطقه و برخی نیز معین روستاهای اطراف شدند و کار نظم گرفته است.
استاندار تهران افزود: تقریباً برق همه منطقه سیل زده فیروزکوه وصل و آب شرب تأمین شده و خدمات زیرساختی مشکلی ندارد و خدمات رسانی با سرعت در حال انجام است.
وی در خصوص پایان عملیات گفت: سعی بر این است که کارهای ضروری تا امشب نهایی شود و از روز گذشته فاز جدید آغاز شده است و وارد بهسازی باغات و منازل مردم شده ایم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین