کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تماس تلفنی با استاندار یزد؛

مخبر: تمام تلاش خود را برای حفاظت از میراث تاریخی به کار ببندید

مهر , 9 مرداد 1401 ساعت 12:50

حزب الله:
معاون اول رئیس‌جمهور از استاندار یزد خواست تا با همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و سایر دستگاه‌های مرتبط، تمام تلاش خود را برای حفاظت از میراث تاریخی به کار ببندد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار یزد آخرین وضعیت بارش‌های سیل آسای اخیر در این استان را مورد ارزیابی قرار داد.
وی در این تماس تلفنی بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع به مردم و آماده باش همه دستگاه‌ها و تیم‌های امدادی تا پایان زمان بحران تاکید کرد و دستور داد به وضعیت مردم، مصدومان و ابنیه آسیب دیده در اسرع وقت رسیدگی شود.
معاون اول رئیس جمهور حفاظت از میراث تاریخی یزد به عنوان یکی از مهمترین شهرهای گردشگری ایران در برابر تخریب ناشی از سیلاب را موضوعی مهم خواند و از استاندار یزد خواست تا با همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و سایر دستگاه‌های مرتبط، تمام تلاش خود را برای حفاظت از این میراث تاریخی به کار ببندد.
گفتنی است مهران فاطمی، استاندار یزد نیز در این تماس تلفنی گزارشی از وضعیت این استان در بارش‌های سیل آسای اخیر ارائه داد و اقدامات انجام شده در این خصوص را تشریح کرد.


کد مطلب: 288394

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/288394/مخبر-تمام-تلاش-خود-حفاظت-میراث-تاریخی-کار-ببندید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com