تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
حزب الله: رئیس سابق فدراسیون فوتبال پس از شکست در جلب اقبال عمومی با افشاگری می‌خواهد با محبوبیت کی روش به ریاست این فدراسیون برسد.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۳۷۶
از افشاگری‌های بی نتیجه تا وعده بازگشت کی روش/ آخرین تاکتیک‌های تاج برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی تاج، رئیس سابق فدراسیون فوتبال که قول افشاگری پس از مشخص شدن تکلیف پرونده ویلموتس را داده بود، این کار را انجام داد، اما همه این افشاگری‌ها و انداختن تقصیر فاجعه ویلموتس گردن دیگران و تحریم‌های آمریکا هم نتوانست خیلی نظر افکار عمومی را عوض کند و هنوز هم خیلی از مردم و رسانه ها، تاج را در پرونده ویلموتس بی تقصیر نمی‌دانند.
صحبت‌های او تناقضاتی هم با حرف‌هایی که از گذشته از وی سراغ داریم داشت. تاج چند روز قبل گفت فوتبال بدون حمایت‌های دولتی نمی‌تواند اداره شود و دولت باید در فوتبال دخالت کند، اما رئیس سابق فدراسیون پس از انتخاب ویلموتس گفته بود: «اعتقاد دارم دولت باید دست از سر فوتبال بردارد و اجازه دهد فوتبال به حالت عادی پیش برود و اگر هم قرار است دخالتی صورت بگیرد، پولش را پرداخت کنند.»
همچنین  او در مصاحبه اخیرش اشاره کرد که پس از انتخاب مارک ویلموتس، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شد که تحریم‌ها را تشدید کرد. این در حالی است که ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ ایالات متحده آمریکا پیروز شد و از ابتدای سال ۲۰۱۷ نیز کار خود را آغاز کرد. تشدید شدن تحریم‌ها نیز از اردیبهشت سال  ۱۳۹۷آغاز شد و تمام این اتفاقات پیش از انتخاب مارک ویلموتس بوده و در زمان انتخاب مارک ویلموتس، او می‌دانسته که با توجه به تحریم‌ها نمی‌تواند دستمزد سرمربی را به موقف پرداخت کند.
با توجه به اینکه تاج اقبال عمومی را از دست داده، برای بازگشت به راس فدراسیون فوتبال، می‌خواهد از محبوبیت نام کارلوس کی روش در بین مردم استفاده کند. او گفته من مربی‌ای را می‌آوردم که ما را به ۲ جام جهانی رسانده و کاملا مشخص است که منظورش کارلوس کی روش است.   همچنین تاج در پاسخ به این سوال که اگر رئیس فدراسیون شود با اسکوچیچ به جام جهانی می‌رود یا خیر هم پاسخ روشنی نداد تا مشخص شود برای بازگشت به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال، کاملا روی کی روش حساب باز کرده است.
این در حالی است که تاج، زمانی که ویلموتس را به ایران آورد صحبت‌هایی را در حمایت از ویلموتس و علیه کی روش بیان کرده بود. نقل قول‌هایی مثل: «ویلموتس حاشیه‌های کی روش را ندارد» «بند‌های قرارداد با ویلموتس ۲ یا ۳ برابر بند‌های قرارداد با کی‌روش است که از مشکلاتی که با سرمربی قبلی داشتیم درس گرفته شده است.» 
حال تاج از مربی‌ای سخن می‌گوید که خودش در گذشته معتقد بود مشکلات زیادی با او داشت و حاشیه فراوانش اذیت کننده بود. با این حال او می‌داند تنها برگ برنده اش برای رسیدن به ریاست فدراسیون فوتبال، وعده بازگرداندن کی روش به نیمکت تیم ملی در جام جهانی است. البته اگر او رئیس فدراسیون فوتبال شود بعید نیست این کار را انجام دهد و در آستانه جام جهانی به کی روش پیشنهاد سرمربی گیری تیم ملی را دهد. البته که آن زمان با توجه به شناختی که از کی روش داریم و می‌دانیم مربی دقیق و بابرنامه‌ای است شاید دیگر این پیشنهاد را قبول نکند، اما فعلا همین وعده بازگشت کی روش می‌تواند اقبال عمومی را کمی به سمت تاج بازگرداند و او را به راس فدراسیون فوتبال برساند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین