تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
plusresetminus
رهبر جنبش انصارالله ملت یمن و آزادگان امت فلسطین، عراق، سوریه، ایران و حزب الله را نمونه ایده‌آل ثمره توکل به خداوند دانست و گفت که عاقبت انحراف به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خسران است.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۳۷۰
رهبر انصارالله: ایران و حزب‌الله نمونه والای ثمره توکل به خداوند هستند
«سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شنبه‌شب در سخنانی چهلمین سالگرد تاسیس حزب الله لبنان به سید حسن نصرالله تبریک گفت و اعلام کرد در طول 40 سال گذشته، حزب الله الگوی ممتازی ارائه کرد و مصداق آیه شریفه «حزب الله هم الغالبون» است.
الحوثی ملت یمن و آزادگان امت فلسطین، عراق، سوریه، ایران و حزب الله را نمونه والای ثمره توکل به خداوند دانست و گفت که سرانجام انحراف به سمت عادی سازی روابط، خسران است.
وی با تأکید بر اینکه امت اسلامی ما با درس هجرت پیامبر اکرم (ص) می‌تواند با تمام تلاش‌های دشمنان کفار و منافقین مقابله کند، گفت: منافقین تلاش می‌کنند ملت را تحت سلطه کامل خود درآورند و به همین دلیل موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مطرح کردند.
رهبر انصارالله تصریح کرد: منافقین مقدسات امت در مکه مکرمه، بیت الله الحرام و مناسک حج در عرفات و حرمت مدینه را زیر پا گذاشتند.
رهبر جنبش انصارالله با بیان اینکه مقابله با تلاش های دشمنان یک تعهد ایمانی و ضروری است، افزود: اقدام منافقان در زیرپاگذاشتن حرمت مقدسات، اهمیت سخت کوشی در مقابله با تلاش‌های دشمنان را برای آحاد امت اسلام اثبات کرده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین