تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به مسدود شدن محور کرج به چالوس در روز جمعه، گفت: تردد در این محور به حالت عادی برگشته است.
۰
کد مطلب : ۲۸۸۳۵۲
تردد در جاده چالوس عادی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی زندی فر  با اشاره به اینکه محور کرج – چالوس بر اثر بارش شدید باران و ریزش کوه از بامداد جمعه هفتم مرداد ماه بسته شده بود، اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری، این محور از عصر دیروز (هشتم مرداد) بازگشایی شد و در حال حاضر تردد در آن به صورت عادی در جریان است.
وی در ادامه به وقوع سیل در برخی از روستاهای طالقان هم اشاره کرد و گفت: با اقدام به موقع نیروهای راهدار در کوتاهترین زمان ممکن مسیرها مجددا بازگشایی و تردد وسایل نقلیه از سرگرفته شد.
این مسئول با اشاره به اینکه طبق اعلام هواشناسی بارش‌های پراکنده و رگباری تا عصر روز دوشنبه، دهم مرداد ادامه دارد، توضیح داد: بر این اساس کلیه نیروهای راهدار و کادری در قالب ۱۸ اکیپ همچنان در آماده‌باش قرار دارند.
این مسئول یادآور شد: از مردم انتظار می‌رود ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری درصورت سفر حتما در تماس با سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از وضعیت راه‌ها مطلع و تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین