کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملیات خارج کردن گل‌ولای امامزاده داوود به پایان رسید/ فوت ۳۶ نفر بر اثر سیل در استان تهران

باشگاه خبرنگاران جوان , 9 مرداد 1401 ساعت 8:59

حزب الله:
استاندار تهران گفت: بیش از ۱۵۰۰ نفر از دستگاه‌های مختلف در منطقه امامزاده داوود در حال خدمات‌رسانی هستند و کارها به سرعت پیش می‌رود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
محسن منصوری، استاندار تهران گفت: عملیات خارج کردن گل‌ولای امامزاده داوود (ع) به اتمام رسیده و باید وارد عملیات بازسازی شویم.

 
منصوری در مورد وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در امامزاده داوود (ع) تصریح کرد: کارهای اولیه و یافتن مفقودان در امامزاده داوود (ع) انجام شده و اکنون عملیات لایروبی و خارج کردن گل‌ولای از امامزاده به اتمام رسیده و لایروبی مغازه‌ها و رستوران اطراف در حال انجام است و یک هزار نفر دیروز و امروز در حال خدمات‌رسانی در این منطقه هستند و اکنون باید وارد فرآیند اصلاح و بازسازی شویم.
 
استاندار تهران ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان حادثه سیل و آرزوی سلامت برای مصدومین این حادثه اظهار کرد: دستگاه‌های امدادی و خدماتی حضور پررنگی در روستای مزداران فیروزکوه دارند تا در کمترین زمان بهترین خدمات ارائه شود.
 
منصوری ادامه داد: به لحاظ تجهیزات منطقه اشباع شده و به لحاظ نیروی انسانی هم در روستای مزداران بیش از ۱۵۰۰ نفر از دستگاه‌های مختلف شامل هلال‌احمر، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها در حال خدمات‌رسانی هستند و کارها به سرعت پیش می‌رود.
 
وی به حضور گسترده مسئولان کشور به ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و گفت: شخص رئیس‌جمهور در کمتر از ۱۲ ساعت چهار بار از بنده پیگیر وضعیت سیل‌زدگان بودند که نشان از دغدغه‌مندی ایشان است که شبانه‌روز مسائل را دنبال می‌کنند و تمام امکانات دولت بسیج شده تا مشکلات به حداقل برسد.
 
استاندار در مورد تعداد جان‌باختگان بر اثر سیل در استان تهران گفت: در فیروزکوه ۱۱ نفر، امامزاده داوود ۱۹ نفر، دماوند یک نفر، پردیس ۴ نفر، شمیرانات یک نفر و در مجموع ۳۶ نفر در استان تهران بر اثر سیل فوت کردند.
 
منصوری اضافه کرد: چهار مفقودی در فیروزکوه داریم و به صورت غیررسمی طبق اعلام مسافرین دو مفقودی در پردیس اعلام شده که اقدامات برای تعیین تکلیف وضعیت آنها ادامه دارد.


کد مطلب: 288327

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/288327/عملیات-خارج-کردن-گل-ولای-امامزاده-داوود-پایان-رسید-فوت-۳۶-نفر-اثر-سیل-استان-تهران

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com