تاریخ انتشارسه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
plusresetminus
حزب الله:امیر ایرانی گفت: ایرانی‌ها امنیت را به کشورهای دیگر هدیه می‌دهند اما وقتی پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۷۶۸
بیخ گوش رژیم صهیونیستی شناورهای ایرانی را در کانال سوئز اسکورت کردیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه ۶ تیرماه در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با بیان اینکه در کانال سوئز و بیخ گوش رژیم منحوس صهیونیستی شناورهای ایرانی را اسکورت کردیم،‌گفت: در این منطقه وقتی پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید.
امیر  ایرانی همچنین با تاکید بر اینکه ما به‌دنبال صلح هستیم و با کسی سر جنگ نداریم،‌اما آن‌هایی را که بیشتر از قد و قواره خود حرف بزنند، تنبیه می‌کنیم گفت که ایرانی‌ها امنیت را به کشورهای دیگر هدیه می‌دهند اما وقتی پرچم ایران به اهتزاز در می‌آید،‌ حساب کار دست دشمنان می‌آید.
هم اکنون ناوگروه ۷۹ نیروی دریایی ارتش در ورودی کانال سوئز در حال اسکورت ایرانی است که بیش از ۴۵ هزار کیلومتر دریانوردی را برای رسیدن به این نقطه پیموده اند.
این ناوگروه متشکل از ناوبندر «مکران» و ناوشکن شهید «بایندر» در دریای سرخ حضور دارد و نفتکش‌ها یا کشتی های جمهوری اسلامی ایران را در مسیر تعیین شده اسکورت می‌کند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین