تاریخ انتشارسه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
plusresetminus
حزب الله:با وجودی که ماه‌هاست فدراسیون ژیمناستیک با سرپرست اداره می‌شود اما مشکلات مربوط به دوره مدیریت زهرا اینچه‌درگاهی هم‌چنان ادامه دارد.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۷۶۵
ماجرای عجیب دلارهای مفقودی در فدراسیون ژیمناستیک!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در حالی که بیش از ۵ ماه است که وزارت ورزش برای فدراسیون ژیمناستیک سرپرست انتخاب کرده اما هنوز مشکلات و مباحث مدیریتی و مالی مربوط به دوره ریاست فدراسیون قبل کماکان مطرح است. در جدیدترین موضوع پس ندادن لب تاب و هارد فدراسیون است که علیرغم اینکه از بودجه فدراسیون خریداری شده اما هنوز به فدراسیون تحویل داده نشده است. 
موضوع دیگر نیز شکایت دو مربی است. آنها مدعی هستند که در دو دوره مربیگری شرکت کرده‌اند که فدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی بابت آن دوره‌ها مبلغ ۵۰۰ دلار به نماینده فدراسیون ایران پرداخت کرده اما آنها مدعی هستند که این مبلغ هنوز بعد از گذشت دو سال به دست آنها نرسیده است.
حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک  در این باره و با اشاره به مشکل عدم بازگرداندن لب تاب و هارد فدراسیون اظهار کرد: بله این دستگاه‌ها در اختیار آقای سلیمانی دبیر سابق فدراسیون بوده و از آنها استفاده می‌کرده است. ما چند بار حضوری و پیامی به او اعلام کردیم گفته می‌آورد اما هنوز نیاورده است. کپی خرید وسیله و رسید آن را که خود سلیمانی امضا کرده به او داده‌ایم و اعلام کردیم که مالکیت آنها برای فدراسیون است که شک و شبهه در آن نباشد.
احمدی در ادامه در خصوص پرداخت نشدن دلارهای فدراسیون آسیا و جهانی به مربیان گفت: این موضوع را بررسی کرده‌ام. مقداری حس می‌کنم که انضباط مالی در این حوزه نبوده است. این عدم انضباط مالی سبب شده برخی دلارهای خود را دریافت کنند و برخی همچنان معترض باشند. هنوز از گوشه و کنار کشور نامه‌هایی می‌آید که ما در فلان دوره‌ها رفته‌ایم و برای هر دوره مبلغ ۵۰۰ دلار به نماینده فدراسیون داده شده (به دلیل تحریم‌ها فدراسیون جهانی این مبالغ را به نماینده جمهوری اسلامی می‌دهد.) که تحویل فدراسیون داده شود. نماینده فدراسیون هم تحویل فدراسیون وقت داده اما آنها ثبت و ضبط نکرده‌اند و امضایی هم ندارند. اینها بی انضباطی مالی را می‌رساند، اما این شکایت‌ها مکتوب هست.
کریم محمدزاده مربی سابق تیم ملی آکروباتیک ژیمناستیک نیز در خصوص این موضوع به ایسنا گفت: اعزام برای دوره‌های آکادمی مربیان و کمپ‌های تمرینی که زیر نظر کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا باشد مبلغ ۵۰۰ دلار جهت کمک هزینه ایاب و ذهاب به شرکت کننده‌ها پرداخت می‌شود. در شاخه آکروباتیک من و آقای رحمانیان در دو دوره در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۱۸ شرکت کردیم که جمعا مبلغ آن دوره‌ها ۲۰۰۰ هزار دلار می‌باشد. این مبالغ از کنفدراسیون آسیا به آقای هاشمی مسئول امور بین‌الملل به عنوان نماینده فدراسیون ایران تحویل شده و طبق گزارش ایشان این امانت به مسوولان وقت فدراسیون تحویل شده است.
مربی سابق تیم ملی آکروباتیک ژیمناستیک در ادامه گفت: ما طی مکاتبه متعدد از فدراسیون درخواست مطالبات خود را کردیم ولی متاسفانه فدراسیون خانم درگاهی از پاسخ دادن خودداری کرده است. حال جای سوال است دلارهای دریافتی نزد چه فردی از اعضای فدراسیون است که نسبت به پرداخت آن خودداری می‌شود.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین