تاریخ انتشاريکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق موبایل قاپ در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف آنها به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۵۱۴
مال باختگان موبایل بخوانند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ" قاسم دستخال" گفت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در محدوده "یوسف آباد"، ماموران کلانتری این محل موفق شدند ۲ موتور سوار را حین سرقت شناسایی و در یک عملیات پلیسی یکی از متهمان را زمین گیر کنند و راکب موتورسیکلت از محل متواری می شود.
وی افزود: با تحویل متهم به پایگاه سوم پلیس آگاهی، کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند که متهم از سارقان حرفه ای بوده و به دفعات مختلف روانه زندان و در چندین صحنه سرقت چهره متهم شناسایی شده است.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم متواری شناسایی و در یک عملیات پیچیده متهم دوم پرونده در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی گفت: در پی جوئی های انتظامی متهمان به 30 فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر و فروش اموال مسروقه به مالخران اعتراف کردند و تا کنون ۱۸ تن از مال باختگان شناسایی شده اند.
سرهنگ دستخال با اشاره به اینکه دستگیری مالخران و شناسایی دیگر مال باختگان در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در کوچه ها و خیابان های خلوت و کم تردد از نمایش دادن گوشی تلفن همراه خود خودداری کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین