کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان فجر مریوان تجهیز شد

روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور , 4 تير 1401 ساعت 15:22

حزب الله:مدیر شبکه بهداشت شهرستان مریوان گفت: به همت خیرین عرصه سلامت و حمایت های رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کردستان بخش مراقبت های ویژه (ICU)بیمارستان فجر شهرستان مریوان تجهیز شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فیضی، در این باره اظهار کرد: تعداد تخت های بستری بخش مراقبت های ویژه (ICU)در شهرستان مریوان افزایش یافته است.
 وی در ادامه افزود: به منظور توسعه خدمات و بهبود کیفیت و رفاه حال بیماران و همراهان و کاهش نگرانی مراجعین،با همت و مساعدت خیرین سلامت شهرستان و حمایت دانشگاه علوم پزشکی کردستان بخش جدید آی سی یو بیمارستان فجر در فضایی به وسعت ۲۳۰ مترمربع و با صرف هزینه ای افزون بر ۱۴۰ میلیارد ریال ساخت و مورد بهره برداری قرار گرفت.
فیضی ضمن تقدیر و تشکر افزودند: بعدازبهره برداری از بخش جدید آی.سی.یو بیمارستان فجر مریوان، تعداد تخت های مراقبت های ویژه در این بیمارستان از ۴ تخت به ۹ تخت مجهز به تجهیزات پیشرفته پزشکی افزایش یافته و واین امردر خدمت رسانی مطلوبتر به مردم شهرستان تاثیر بسزایی خواهد داشت.
وی در ادامه بیان کرد: مبلغ ۴۰ میلیارد ریال هزینه برای ساخت و تکمیل ساختمان این بخش از طرف خیرین سلامت شهرستان و مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم کردستان برای تجهیز و راه اندازی آن اختصاص یافته است.
 


کد مطلب: 285488

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/285488/بخش-مراقبت-های-ویژه-icu-بیمارستان-فجر-مریوان-تجهیز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com