تاریخ انتشارشنبه ۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
plusresetminus
حزب الله:مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از حمایت خیرین از بیماران pku در استان و تهیه مواد غذایی برای آنها خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۴۸۷
حمایت خیرین سلامت همدان از بیماران pku
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمید شاکری‌صفت با اشاره به برگزاری دویست و پنجاهمین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: در این جلسه پرونده هفت بیمار سخت‌درمان بررسی شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال مساعدت بلاعوض و نیز ۱۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌‌درمان مورد موافقت قرار گرفت افزود: از سایر مراکز ۳۴۵ میلیون ریال برای بیماران سخت‌درمان تخفیف گرفته‌‌ایم.
مسئول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به اینکه در این جلسه دو بیمار مورد حمایت «طرح مهربانی» قرار گرفت و دو بیمار نیز زیرپوشش «طرح سخاوت»  عنوان کرد: مجموع مساعدت‌ها برای این بیماران ۶۹۵ میلیون ریال بود.
وی به تصویب توزیع ۱۰۰ سبد مواد غذایی بین خانواده بیماران سخت درمان نیازمند در شب عید غدیر به ارزش ۶۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: مساعدت به انجمن حمایت از بیماران pku نسبت به تهیه مواد غذایی مخصوص این بیماران نیز مورد توجه قرار گرفت.
شاکری‌صفت خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مبرم کودکان دارای «پی کی یو» یا «فنیل کتونوری» (pku) به مواد غذایی مخصوص بدون پروتئین، مجمع خیرین سلامت اقدام به حمایت از آنها کرد.
وی بیان کرد: از آنجا که گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند، نیاز به کمک خیران در حمایت از این بیماران هم داریم.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین