تاریخ انتشارشنبه ۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
plusresetminus
حزب الله: اینکه یک رئیس فدراسیون برای دفاع از حق فدراسیون متبوعش تا این اندازه مصر باشد، بدون شک اتفاق مثبت و قابل توجهی است که می‌تواند سرلوحه کار سایر مدیران فدراسیون‌ها نیز قرار گیرد اما قسمت ناصواب قضیه جایی است که دبیر با تکرار این درگیری‌ها باعث ایجاد حاشیه در فدراسیون تحت مدیریتش می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۴۵۶
حواشی خودساخته بلای جان کشتی می‌شود؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در یادداشتی در روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: «به‌ نظر می‌رسد حواشی اخیر پیرامون فدراسیون کشتی به بلای جان این فدراسیون مهم و خارج‌شدن از رسیدن به مسیر موفقیت منجر شود.
طی روزهای گذشته بود که خبر درگیری شدید لفظی علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی با محمد پولادگر، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، به تیتر یک رسانه‌های ورزشی بدل شد؛ به طوری که این اتفاق با جزئیات دقیق در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.
ظاهراً در این جلسه دبیر نسبت به عدم تخصصی منابع مالی لازم به فدراسیون کشتی گلایه می‌کند و در مقابل پولادگر عنوان می‌کند این فدراسیون با توجه به مبلغی که از مجلس شورای اسلامی دریافت کرده است دیگر سهمی از بودجه وزارت ورزش نخواهد داشت که به محل جدال لفظی طرفین تبدیل می‌شود.
موضوعی که می‌توانست خیلی راحت و به دور از فضای حاشیه‌ای و جنجال رسانه‌ای با گفتگو به نتیجه برسد و جزئیات این مجادله به بیرون درز پیدا نکند اما به یک چالش بزرگ تبدیل شد تا شاهد واکنش‌های تند فدراسیون کشتی به این اتفاق با تهدیدهای زیرپوستی وزیر ورزش از مسیر مصاحبه‌های نمایندگان مجلس باشیم.
اینکه یک رئیس فدراسیون برای دفاع از حق فدراسیون متبوعش تا این اندازه مصر باشد، بدون شک اتفاق مثبت و قابل توجهی است که می‌تواند سرلوحه کار سایر مدیران فدراسیون‌ها نیز قرار گیرد اما قسمت ناصواب قضیه جایی است که وی با تکرار این درگیری‌ها باعث ایجاد حاشیه در فدراسیون تحت مدیریتش می‌شود.
هنوز درگیری‌ها و جدال‌های لفظی علیرضا دبیر با اعضای هیات اجرایی و رئیس کمیته ملی المپیک از یادها نرفته است که وی با پولادگر، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزرات ورزش، درگیری شدیدتر لفظی پیدا کرد و از همه بدتر اینکه این اختلاف درون‌خانوادگی ورزش با مقام بالاتر از خود را در کسری از ثانیه با جزئیات دقیق و ریز مکالمات رد و بدل شده در اختیار رسانه‌ها قرار داد تا خود را محق و طرف مقابل را کارشکن نشان دهد.
در اینکه دبیر با ساخت‌وسازهای مثال‌زدنی که در فدراسیون کشتی داشته، رُنسانسی در زیرساخت‌های این فدراسیون ایجاد کرده شکی نیست، اما استفاده از چنین ادبیاتی در مواجهه با مشکلات آن هم با نهادهای بالادستی نه‌تنها کمکی نمی‌کند و گره‌ای نمی‌گشاید چه‌بسا حتی ممکن است به ایجاد حواشی بیشتر منجر شود و ضمن از بین رفتن احترام طرفین عنان کار از دست برود.
بهتر است رئیس فدراسیون کشتی که خود از قهرمانان این رشته و استخوان‌خردکرده‌های ورزش است در مواجهه با مشکلات سعه صدر بیشتری به خرج دهد و با خویشتنداری و رسانه‌ای‌نکردن چنین اتفاقاتی از این قبیل مانع از ایجاد حواشی خودساخته در فدراسیونی که مسیر موفقیت را هدف گرفته است، شود.»
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین