تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
plusresetminus
حزب الله: مدیر منطقه یک شهرداری کرج، گفت: فضاهای سبز شهری نقش بسزایی در غنی‌سازی اوقات فراغت خانوارها و تقویت نشاط و سرزندگی اجتماعی دارد.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۳۷۷
۱۵ میلیارد ریال به بازسازی فاز دوم بوستان دانایی اختصاص یافت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد گروسی  بابیان اینکه فضاهای سبز شهری، بخشی از فضاهای وسیع با محدوده‌ عملکردی شهر است که به‌منظور ایجاد تنوع و زیبایی، افزایش کیفیت زیستی، تأمین رفاه انسانی و ارائه خدمات ویژه به شهروندان انتخاب‌شده است، گفت: این منطقه طی سال گذشته اقدامات مطلوبی درزمینهٔ توسعه فضای سبز و تفریحی شهروندان به‌ویژه در محلات کم برخوردار کرده است.
گروسی در ادامه در خصوص تجهیز و بازسازی فاز دوم بوستان دانایی، افزود: این پارک ۲۳ هکتاری شامل حدود ۱.۵ کیلومتر پیست دوچرخه‌سواری، دو کیلومتر پیست پیاده‌روی، ۱۶ آلاچیق، آب‌نما و آبشار، مبلمان سنگی ویژه، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی، اتاق نگهبانی و … است که مقررشده با اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و با برنامه‌ریزی صورت گرفته تجهیزات و امکانات رفاهی بیشتری در این پارک ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه این منطقه دارای محله‌های کم برخوردار بسیاری است، افزود: محوریت و اولویت اصلی احداث پارک، توسعه و ارتقای فضای سبز با محلات محروم و کم برخوردار منطقه خواهد بود.
گروسی عنوان کرد: فضاهای سبز شهری بخشی از فضاهای وسیع با محدوده‌ی عملکردی شهر است که به‌منظور ایجاد تنوع و زیبایی، افزایش کیفیت زیستی، تأمین رفاه انسانی و ارائه خدمات ویژه به شهروندان انتخاب‌شده است که می‌تواند نقش بسزایی غنی‌سازی اوقات فراغت خانوارها و تقویت نشاط و سرزندگی اجتماعی است.
مدیر منطقه یک شهرداری کرج، تأکید کرد: فضاهای باز و سبز شهری نه‌تنها به دلیل اهمیت تفریحی آن‌ها مورد توجه است، بلکه نقش مهمی در حفظ و تعادل محیط‌زیست شهری و تعدیل آلودگی هوا، پرورش روحی و جسمی ساکنان شهر دارد.
 مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: احداث پارک و فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی در محلات کم برخوردار با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و توزیع عادلانه امکانات و سرانه‌های شهری در مناطق کم برخودار در اجرای پروژه‌های منطقه دیده خواهد شد.
وی بیان کرد: طی سال جاری در خدمت شهروندان خواهیم بود و برای اداره هرچه بهتر شهر و تکمیل پروژه‌ها و بهبود وضعیت سرانه‌ها تلاش و پیگیری می‌کنیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین