کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۵ میلیارد ریال به بازسازی فاز دوم بوستان دانایی اختصاص یافت

پایگاه خبری کرج امروز , 2 تير 1401 ساعت 12:32

حزب الله:
مدیر منطقه یک شهرداری کرج، گفت: فضاهای سبز شهری نقش بسزایی در غنی‌سازی اوقات فراغت خانوارها و تقویت نشاط و سرزندگی اجتماعی دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد گروسی  بابیان اینکه فضاهای سبز شهری، بخشی از فضاهای وسیع با محدوده‌ عملکردی شهر است که به‌منظور ایجاد تنوع و زیبایی، افزایش کیفیت زیستی، تأمین رفاه انسانی و ارائه خدمات ویژه به شهروندان انتخاب‌شده است، گفت: این منطقه طی سال گذشته اقدامات مطلوبی درزمینهٔ توسعه فضای سبز و تفریحی شهروندان به‌ویژه در محلات کم برخوردار کرده است.
گروسی در ادامه در خصوص تجهیز و بازسازی فاز دوم بوستان دانایی، افزود: این پارک ۲۳ هکتاری شامل حدود ۱.۵ کیلومتر پیست دوچرخه‌سواری، دو کیلومتر پیست پیاده‌روی، ۱۶ آلاچیق، آب‌نما و آبشار، مبلمان سنگی ویژه، ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی، اتاق نگهبانی و … است که مقررشده با اختصاص ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و با برنامه‌ریزی صورت گرفته تجهیزات و امکانات رفاهی بیشتری در این پارک ایجاد شود.
وی با اشاره به اینکه این منطقه دارای محله‌های کم برخوردار بسیاری است، افزود: محوریت و اولویت اصلی احداث پارک، توسعه و ارتقای فضای سبز با محلات محروم و کم برخوردار منطقه خواهد بود.
گروسی عنوان کرد: فضاهای سبز شهری بخشی از فضاهای وسیع با محدوده‌ی عملکردی شهر است که به‌منظور ایجاد تنوع و زیبایی، افزایش کیفیت زیستی، تأمین رفاه انسانی و ارائه خدمات ویژه به شهروندان انتخاب‌شده است که می‌تواند نقش بسزایی غنی‌سازی اوقات فراغت خانوارها و تقویت نشاط و سرزندگی اجتماعی است.
مدیر منطقه یک شهرداری کرج، تأکید کرد: فضاهای باز و سبز شهری نه‌تنها به دلیل اهمیت تفریحی آن‌ها مورد توجه است، بلکه نقش مهمی در حفظ و تعادل محیط‌زیست شهری و تعدیل آلودگی هوا، پرورش روحی و جسمی ساکنان شهر دارد.
 مدیر منطقه یک شهرداری کرج گفت: احداث پارک و فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی در محلات کم برخوردار با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و توزیع عادلانه امکانات و سرانه‌های شهری در مناطق کم برخودار در اجرای پروژه‌های منطقه دیده خواهد شد.
وی بیان کرد: طی سال جاری در خدمت شهروندان خواهیم بود و برای اداره هرچه بهتر شهر و تکمیل پروژه‌ها و بهبود وضعیت سرانه‌ها تلاش و پیگیری می‌کنیم.


کد مطلب: 285377

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/285377/۱۵-میلیارد-ریال-بازسازی-فاز-دوم-بوستان-دانایی-اختصاص-یافت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com