تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
plusresetminus
آقای گل سابق لیگ برتر می‌گوید در آینده آسیب‌های جدی به فوتبال ایران وارد محزب الله:ی‌شود چون نظارتی وجود ندارد و پول به جای تشنگی و عشق آمده است.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۳۶۰
مهدی رجب‌زاده: زور بعضی‌ها زیاد است!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی رجب‌زاده درباره وضعیت تیم ملی ایران و شکست مقابل تیم ملی الجزایر اظهار کرد: خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ تیم ملی ما را موفق نمی‌کند اما می‌خواهم بگویم در بدترین شرایط او تیم را گرفت و با اقتدار به جام جهانی بود. با این وجود من می‌دیدم که انتقادها از او زیاد بود و با این باخت‌ بازی آخر هم اوج گرفت. البته تیم ما در بازی آخر خوب نبود و نظم تیمی نداشت.
او ادامه داد: این کش مکش‌ها و حواشی فدراسیون به تیم ملی زده می‌زند. در این فاصله کوتاه تا جام جهانی باید شرایط خوبی فراهم شود اما ما رها کردیم و گاهی اوقات دور هم جمع می‌شوند و تمرین می‌کنند. خیلی‌ها در جهان می‌گویند ما توریست خواهیم بود و با این شرایط ممکن است همین اتفاق هم بیفتد. باید بیشتر حواسمان را جمع کنیم و به سمت برگزاری بازی‌های دوستانه و اردوی تمرینی خوب برویم.
مهاجم سابق ذوب‌آهن درباره وضعیت لیگ برتر و ارقام بالا در فصل نقل و انتقالات گفت: ما در بحث استعدادیابی مشکل داریم و رده‌های پایه ما به سمت مسائل مالی گرایش پیدا کرده‌اند. وقتی بحث مالی زیاد می‌شود دیگر استعداد یابی از یاد می‌رود و عمده استعدادهایی که از بخش ضعیف جامعه هستند، فراموش می‌شوند. این روی لیگ و در ادامه تیم ملی تاثیر می‌گذارد. مسائل مالی به لیگ ما هم سرایت کرده است.
او ادامه داد: پول خوب است اما باید کمی عشق و تشنگی به فوتبال هم باید وجود داشته باشد. در آینده آسیب‌های جدی به فوتبال ما وارد می‌شود چون نظارتی وجود ندارد. جا به جایی‌های عجیبی در فوتبال ما اتفاق می‌افتد و قیمت برخی از بازیکنان یک میلیارد هم نیست اما قرارداد چند میلیاردی می‌بندند. این‌ها به فدراسیون و مدیرعامل‌های باشگاه‌ها برمی‌گردد و باشگاه‌ها باید خودشان حواس‌شان باشد. برخی‌ مسائل هم وجود دارد که نمی‌شود درباره‌اش صحبت کرد. باید رییس فدراسیونی بیاید که خیلی چیزها را از ریشه ببرد و جمع کند. متاسفانه زور بعضی‌ها در فوتبال زیاد است و نمی‌شود با آن‌ها روبه‌رو شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین