تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
plusresetminus
حزب الله: در روزهایی که حملات رگباری و بی‌وقفه به دراگان اسکوچیچ ادامه دارد، دست‌ کم یک نفر از بازیکنان تیم ملی به‌شدت از او پشتیبانی می‌کند؛ یک حامی غیر منتظره که لحن و جدیتش در این زمینه همه را شگفت‌زده کرده است؛ او سردار آزمون است.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۳۵۷
پسر کی‌روش چطور عزیز اسکوچیچ شد؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «سردار تا به حال به دفعات با اعمال تغییر در کادر فنی مخالفت کرده و منتقدان مربی کروات را بی‌انصاف نامیده است. او عقیده دارد در حق اسکوچیچ ظلم می‌شود و دستاوردهای این مربی در مرحله انتخابی جام‌ جهانی به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. در روزهایی که اسکو بیش از پیش تحت فشار است، سردار یکبار دیگر مصاحبه کرده و گفته در این بازه زمانی حتی پپ گواردیولا و دیگر مربیان بزرگ دنیا هم به درد تیم ملی نمی‌خورند. دیدگاه‌های آزمون می‌تواند درست باشد یا نه، اما حمایت‌های این بازیکن از اسکوچیچ از چند جهت جالب است.
اولین نفری که شمشیر را از رو بست
بزرگ‌ترین حامی امروز اسکوچیچ، نخستین نفری بود که در تیم ملی شمشیر را علیه او از رو بست! بلافاصله بعد از اعلام خبر سرمربیگری دراگان در تیم ملی، سردار مطلبی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد و نوشت: «ما که در سایه خورشید معذب بودیم، چشم‌مان کور سزاوار همین شب بودیم.» این یعنی لابد کارلوس کی‌روش «خورشید» بوده و اسکوچیچ «شب» است. به مرور اما نظر سردار در مورد سرمربی تیم ملی تغییر کرد. او خودش یکی، دو باری در این مورد توضیح داده و گفته بعد از کارکردن با اسکوچیچ متوجه شده به شکل شتاب‌زده در مورد او قضاوت کرده است. بعدها اعتقاد سردار به اسکوچیچ بیش از قبل شد و به مرحله‌ای رسید که حالا او، بلندترین صدای حامی سرمربی تیم ملی لقب گرفته است.
پسر کی‌روش، عزیز اسکو
نکته جالب دیگر در این مورد به تخطی آزمون از دوقطبی کاذب کی‌روش - اسکوچیچ مربوط می‌شود. معمولا کسانی که حامی یکی از این دو مربی هستند، دیگری را زیر سؤال می‌برند. ماجرا در مورد سردار اما به کلی فرق می‌کند. او محبوب‌ترین پسر کارلوس در تیم ملی بود. نشان به آن نشان که در اوج انتقادها از کیفیت پایین آزمون، کی‌روش همیشه از او در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد. بعد از نمایش کم‌فروغ آزمون در جام‌ جهانی، انتقادها از این بازیکن بالا گرفت و او در واکنش به فضای به‌وجودآمده اعلام خداحافظی کرد. خیلی‌ها از کی‌روش خواستند الگوی قدیمی‌اش در برخورد با بازیکنانی همچون هادی عقیلی، مهدی رحمتی و علی کریمی را فراموش نکند و برای همیشه روی نام آزمون خط تیره بکشد. کارلوس اما قوانین شخصی‌اش را برای سردار عوض کرد و او را با خودش به جام ملت‌های آسیا برد. از این منظر جالب است که نمک‌خورده کی‌روش به این شکل افراطی پای اسکوچیچ ایستاده است. حتی تصاویری هم که از این دو نفر در اردوی تیم ملی منتشر می‌شود، حاکی از صمیمیت بسیار زیاد آنهاست.
جایگاهش تضمین‌شده است
شاید اگر هر بازیکن دیگری به این شکل از اسکوچیچ حمایت می‌کرد، به او انگ می‌زدند که دنبال تثبیت جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ملی است. با این حال همه می‌دانند که هر کسی سرمربی تیم ملی شود، حضور دو نفر در ارنج اصلی تضمین‌شده است؛ یکی مهدی طارمی و دیگری همین سردار آزمون. بسیار بعید به‌ نظر می‌رسد که مهاجم بایرلورکوزن با این حرف‌ها دنبال جلب توجه اسکوچیچ و فیکس‌شدن در جام‌ جهانی باشد. گویا او به آنچه می‌گوید واقعا اعتقاد دارد اما مخاطبان می‌توانند عقیده‌اش را قبول داشته باشند یا نداشته باشند.»
منبع : روزنامه همشهری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین