تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
plusresetminus
حزب الله: رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیکی معابر پایتخت به رانندگان توصیه کرد که در ساعاتی خلوتی معابر از رانندگی با سرعت بیش از حد مجاز و انجام حرکات نمایشی پرهیز کنند.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۳۴۹
پنجشنبه خلوت در معابر تهران/ برخورد با سرعت غیرمجاز
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح روز پنجشنبه دوم تیرماه ۱۴۰۱ گفت: درروزهای پنجشنبه معمولا شاهد کاهش بار ترافیک صبح گاهی هستیم و امروز هم بار ترافیکی معابر پایتخت در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش شده است.
وی ادامه داد: صبح امروز بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد، اما پیش بینی می‌شود که از عصر تا ساعات پایانی شب در برخی از معابر داخلی شاهد افزایش حجم ترافیک باشیم.  
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به خلوتی معابر پایتخت در صبح امروز گفت: ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را افزایش داده و با سواستفاده از خلوتی معابر اقدام به انجام حرکات نمایشی، لایی‌کشی و ... کنند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌کنم فریب خلوتی معابر را نخورند و با رعایت مقررات رانندگی و سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند.  
شریفی با بیان اینکه لازم است از سرعت و سبقت غیرمجاز در تمام ساعات شبانه روز در معابر خلوت شهر خودداری شود، گفت: تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها، معابر و میادین شهر تهران حضور داشته و نسبت به کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها  اقدام خواهند کرد. علاوه بر آن مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس رهور نیز نسبت به رصد آنلاین معابر و برخورد با تخلفات احتمالی اقدام می‌کند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین