کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بارگذاری ایستگاه‌های مترو، راهی برای تامین منابع مالی این پروژه است

پایگاه خبری کرج امروز , 2 تير 1401 ساعت 10:03

حزب الله:
رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه منابع شهرداری برای تامین پروژه قطارشهری کرج کافی نیست، گفت: بارگذاری ایستگاه های مترو و تجاری سازی آنها راهکاری برای تامین منابع مالی این پروژه است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جواد چپردار در بازدید رحمانیان، قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از ایستگاه k (چهارراه طالقانی) پروژه قطار شهری کرج که با همراهی غفور قاسمپور فرماندار کرج، منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج، خلیل کوزه کنانی سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج و دیگر مسئولان مربوطه صورت گرفت، به تشریح اقدامات مدیریت شهری در حوزه قطارشهری از آغاز دوره ششم شورا پرداخت.
وی با اشاره به اینکه مقرر شده بود تنها ایستگاه k به طول شش کیلومتر به بهره برداری برسد، اظهار داشت: این مسیر کوتاه در کلانشهر، مشکلی را از مردم حل نمی‌کرد بر همین اساس برنامه ریزی‌ها انجام شد که این ایستگاه را به ایستگاه شهید سلطانی برسانیم.
این عضو شورا مسیر فاز اول پروژه را ۱۴ کیلومتر ذکر و بیان کرد: در طول مسیر نیز افتتاح ایستگاه‌های فرعی را پیش بینی کردیم.
رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه طبق قول استانداری و پیمانکار پروژه، ایستگاه شهید سلطانی ظرف مدت ۲۴ ماه آماده می‌شود، افزود: زمین های اطراف ایستگاه نیز بارگذاری شده و منابع ایستگاه از این طریق تامین خواهد شد.
چپردار با اعلام این موضوع که مدیریت شهری کرج آمادگی دارد که بارگذاری را در ایستگاه های دیگر نیز انجام دهد، گفت: منابع مالی احداث فاز اول پروژه قطارشهری کرج از ایستگاه دانشگاه خوارزمی تا ایستگاه شهید سلطانی با اوراقی که از دولت اخذ شده و منابعی که می‌توان در بارگذاری به دست آورد، تامین می‌شود.


کد مطلب: 285340

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/285340/بارگذاری-ایستگاه-های-مترو-راهی-تامین-منابع-مالی-این-پروژه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com