کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج خبر داد؛

برگزاری سمینار زندگی شاد، باهدف بهبود مهارت‌های فردی

پایگاه خبری کرج امروز , 2 تير 1401 ساعت 9:59

حزب الله:
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری سمینار زندگی شاد خبر داد و گفت: این سمینار باهدف بهبود مهارت‌های فردی برای عموم شهروندان برگزار می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن برجی  با اشاره به اهمیت خودشناسی و افزایش مهارت‌های فردی و اجتماعی در بین عموم مردم، اظهار داشت: سازمان فرهنگی در راستای شرح وظایف ذاتی خود مبنی بر برگزاری برنامه‌هایی با مضمون آموزش شهروندی و کمک به بهبود سلامت روان افراد جامعه همچنین باهدف ایجاد و حفظ انگیزه، اقدام به برگزاری سمیناری با عنوان زندگی شاد کرده است.
این مسئول عنوان کرد: یادگیری، تغییر و پیشرفت، رمز دستیابی به زندگی موفق بوده که شهروندان می‌توانند به‌صورت رایگان در این دوره‌ها شرکت کرده و از راهکارهای عملی و اجرایی این برنامه بهره‌مند شوند.
برجی ضمن دعوت از عموم شهروندان کرجی به شرکت در سمینار زندگی شاد افزود: این سمینار با حضور دکتر مهدی حکیمی و با روش‌های خاص و متفاوتی برگزار می‌شود که می‌تواند با برگزاری پیوسته، گام مهمی در جهت بهبود توسعه فردی در بین شهروندان تلقی شود.
به گفته سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج، این سمینار امروز پنجشنبه دوم تیرماه ساعت ۱۷ در جهانشهر، روبروی استانداری البرز، سالن همایش مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.


کد مطلب: 285336

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/285336/برگزاری-سمینار-زندگی-شاد-باهدف-بهبود-مهارت-های-فردی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com