تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
plusresetminus
حزب الله:امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: معتقدم ‎بزرگترین سرمایه وزارت امورخارجه، نیروی انسانی ست. تجربه و تخصص دیپلمات های توانمند وزارت امورخارجه در کنار نیروی جوان و با انگیزه، با عنایت خداوند همواره راهگشای گره های مسیر صعب العبور پیش روی دستگاه سیاست خارجی بوده است و ان‌شاءالله اینگونه خواهد ماند.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۲۹۱
بزرگترین سرمایه وزارت خارجه از نگاه وزیر+ عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: معتقدم ‎بزرگترین سرمایه وزارت امورخارجه، نیروی انسانی ست. تجربه و تخصص دیپلمات های توانمند وزارت امورخارجه در کنار نیروی جوان و با انگیزه، با عنایت خداوند همواره راهگشای گره های مسیر صعب العبور پیش روی دستگاه سیاست خارجی بوده است و ان‌شاءالله اینگونه خواهد ماند.
 امروز توفیق شد تا با اعضای هیئت علمی دانشکده روابط بین الملل و کارشناسان ارشد و مدیران مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی به گفتگو بنشینم.
فضا صمیمی و پیشنهادات سازنده بود. نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادات دیپلمات های ارشد را شنیدم و این نظرات را که برآمده از تجربه و دلسوزیست نقشه ی راهی برای بهبود هرچه بیشتر و تحول در وزارت امور خارجه میدانم.
بهره بردن از تجربه پیشکسوتانی که موی خود را در عرصه سیاست خارجی سپید کرده اند، ضروری و لازم است.
بزرگترین سرمایه وزارت خارجه از نگاه وزیر+ عکس
بزرگترین سرمایه وزارت خارجه از نگاه وزیر+ عکس
بزرگترین سرمایه وزارت خارجه از نگاه وزیر+ عکس




     
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین