کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج؛

طرح و قالب جدید پورتال سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات رونمایی شد

پایگاه خبری کرج امروز , 1 تير 1401 ساعت 11:35

حزب الله:
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از رونمایی طرح و قالب جدید پورتال سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سعید حق شناس  اظهار داشت: پورتال جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج که با همکاری شرکتی دانش‌بنیان به‌عنوان پیمانکار و کارشناسان متخصص سازمان طراحی و به‌روزرسانی شده است.
وی ادامه داد: این پورتال مبتنی بر مفاهیم و ویژگی‌های تجربه کاربری (UX) طراحی‌شده که این امر دسترسی کاربران به بخش‌های مختلف پورتال را تسهیل می‌کند.
وی افزود: همچنین طراحی واکنش گرا متناسب با ابزارهای کاربران (موبایل، تبلت و رایانه شخصی) و توسعه معماری اطلاعات بر پایه ساختارهای اطلاعاتی و خدماتی سازمان فاوا کرج، سرعت بارگذاری صفحات را بالابرده که این اهم علاوه برافزایش میزان رضایت کاربران موجب تسهیل و تسریع دسترسی ایشان به اجزای پورتال شده است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در ادامه ضمن اشاره به مهم‌ترین خدمات ارائه‌شده در این پورتال افزود: با توجه به‌ضرورت ایجاد شهر الکترونیک و شهروند الکترونیک، سازمان  می‌بایست نقش خود را در بسترسازی شهر هوشمند ایفاد کند، در همین راستا با استفاده از تصاویر گرافیکی و ارائه فعالیت‌ها و اقدامات سازمان، سرویس‌ها و خدمات خود را در کنار اطلاعات و نیازهای داده‌ای برای تسهیل دسترسی شهروندان به‌صورت یکجا در صفحه نخست فراهم آورده است.
به گفته حق شناس شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://fava.karaj.ir از خدمات و امکانات پورتال جدید سازمان بهره‌مند شوند.


کد مطلب: 285270

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/285270/طرح-قالب-جدید-پورتال-سازمان-فناوری-اطلاعات-ارتباطات-رونمایی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com