کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقش ارزنده پدافند هوایی در تغییر معادلات نظامی منطقه

مهر , 1 تير 1401 ساعت 11:24

حزب الله:
جانشین نیروی پدافند هوایی گفت: نیروی پدافند هوایی نقش ارزنده، حساس و شگرفی در به چالش کشیدن هیمنه ابر قدرت‌ها و نیز تغییر معادلات نظامی در منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیر علیرضا الهامی، جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) این نیرو، اظهار داشت: امروز نیروی پدافند هوایی نقش ارزنده، حساس و شگرفی در به چالش کشیدن هیمنه ابر قدرت‌ها و نیز تغییر معادلات نظامی در منطقه خاورمیانه ایفا می‌کند.
جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: پیشرفت علمی بویژه در حوزه علوم پدافندی و همچنین ارتقای دستاوردهای نظامی، برگ برنده و متضمن قدرت بازدارندگی و توان دفاعی کشورمان است.
وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی ارتش متناسب با انواع تهدیدات موجود در حال توسعه و کسب موفقیت است، اظهار داشت: کاهش امنیت دفاعی کشورمان تمامی ابعاد اقتصادی، فرهنگی، پزشکی، صنعتی و … را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
امیر الهامی، خاطرنشان کرد: پژوهش محوری پایه و اساس پیشرفت علمی در مجموعه پدافند هوایی است که بi طور متعدد توجه ویژه به تحقیق و پژوهش در توصیه‌های فرماندهی معظم کل قوا تاکید شده است.
وی تصریح کرد: اعتماد به نفس در مجموعه پدافند شعار ما می‌توانیم را تجلی بخشید و شاهد قطع وابستگی کشور در تمامی عرصه‌ها هستیم.


کد مطلب: 285265

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/285265/نقش-ارزنده-پدافند-هوایی-تغییر-معادلات-نظامی-منطقه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com