تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
plusresetminus
حزب الله: مدیر منطقه هشت شهرداری کرج، گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی و ترافیکی منطقه باهدف تأمین زیرساخت‌ها و ارتقای کیفی خدمات به شهروندان درحال انجام است.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۲۵۲
فعالیت‌های عمرانی منطقه ۸ کرج طی سه ماه ابتدایی سال تشریح شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی رشیدی  در تشریح اقدامات عمرانی و ترافیکی منطقه اظهار کرد: بهسازی معابر و اجرای اقدامات ترافیکی در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و تسهیل در عبور و مرور شهروندان است که اداره عمران منطقه در سال جاری آن را در دستور کار خود قرار داده است.
رشیدی اجرای عملیات جدول‌گذاری در خیابان‌های میدان آزادگان و کوی کارمندان شمالی به طول ۳۳۰ متر را از اقدامات این منطقه در سال جاری برشمرد و گفت: نصب و بازسازی ۴۲۵ عدد تابلو ترافیکی، نصب و بازسازی استوانه ترافیکی (باتومی) به تعداد ۴۱ عدد همچنین نصب و تعویض کاشن تانک به تعداد سه عدد را ازدیگر اقدامات ترافیکی منطقه در طول این مدت عنوان کرد.
مدیر منطقه هشت شهرداری کرج، رنگ‌آمیزی ۹۷۵ متر بلوک عابر پیاده و سرعت کاه‌های مجازی و نصب ۸۰۳ عدد چشم‌گربه‌ای و نصب دو عدد چراغ چشمک‌زن و فرماندهی همچنین رنگ‌آمیزی محوری به طول ۱۵ هزار متر را از اهم اقدامات این منطقه در سه ماه ابتدایی سال عنوان کرد.
رشیدی بیان کرد: اجرای پروژه‌های فنی و عمرانی سطح منطقه در راستای بهبود منظر شهری، تردد آسان شهروندان و وسایل نقلیه و همچنین هدایت آب‌های سطحی باهدف ایجاد آسایش و آرامش شهروندان با سرعت و دقت به‌صورت پیوسته در حال انجام است.
وی افزود: مجموعه مدیریت شهری در راستای عمران شهری با اجرای طرح‌های اجرایی و خدماتی و با حذف برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی در مسیر خدمت‌گزاری صادقانه، رفع دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان حرکت می‌کند تا علاوه بر ارائه خدمات مطلوب رضایتمندی شهروندان را نیز کسب کند.
مدیر منطقه هشت شهرداری کرج گفت: شهرداری منطقه هشت کرج در خط مقدم توسعه و پیشرفت شهری قرار دارد و باهدف خدمت به مردم و رفع نیازهای آن‌ها استانداردسازی معابر، پیاده‌روسازی و همچنین روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر را در برنامه های امسال خود قرار داده ست.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین