تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
plusresetminus
حزب الله: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای شورای اسلامی شهر توجه و رسیدگی به امور رفاهی خانواده‌های پرسنل این سازمان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و بهره‌مندی از خدمات درمانی و بیمه تکمیلی ویژه برای کسانی که جانشان را برای نجات جان هم نوع خود به مخاطره می‌اندازند، حداقل خدمتی است که می‌توان انجام داد.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۱۶۷
جواد چپردار: توجه به مسائل رفاهی و دغدغه های آتش نشانان حداقل خدمتی است که می توان تقدیم آنها نمود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شب گذشته در بازدید رئیس شورای اسلامی شهر کرج و رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات درمانی این کلانشهر از ایستگاه‌های آتش‌نشانی و دیدار با خانواده پرسنل پیش‌کسوت و خدوم این نهاد در یکی از مناطق در معیت فرمانده پایگاه بسیج و امنای مساجد محلی در منزل همکاری از سازمان از معلم پیش‌کسوتی تقدیر شد که جدا از تربیت فرزند برومندی که در مأموریت‌های آتش‌نشانی فعال بوده است، خود آموزگار و مدیر چند نسل از دانش‌آموزانی بوده که هرکدام امروز به مدارج بالای علمی رسیده‌اند، رئیس شورای اسلامی شهر نیز در نوجوانی دانش‌آموز این آموزگار فرهیخته، مادر فرهنگی و پیش‌کسوت آموزش‌وپرورش بوده است.
در این دیدار رئیس شورا ضمن تقدیر از خدمات پرسنل سازمان آتش‌نشانی از خانواده این عزیزان نیز به جهت مشایعت خانواده‌ها در مأموریت‌های سازمانی و مدیریت‌های بحران از این همراهی تشکر ویژه کرد.
وی افزود: برای شورای اسلامی شهر توجه و رسیدگی به امور رفاهی خانواده‌های پرسنل این سازمان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و بهره‌مندی از خدمات درمانی و بیمه تکمیلی ویژه برای کسانی که جانشان را برای نجات جان هم نوع خود به مخاطره می‌اندازند، شبانه‌روز آماده حضور در حوادث متعدد هستند، آرامش خود و خانواده را برای حفظ آرامش مردم این شهر در مواقعی ایثار می‌نمایند، حداقل خدمتی است که می‌توان انجام داد.
این مسئول ادامه داد: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی مطالعات ویژه‌ای در حوزه کلان‌شهرها و در جهت ارتقاء سازمانی، اصلاح اساسنامه و ساختار تشکیلاتی انجام داده که به‌زودی در جلسات هم‌اندیشی با مدیران سازمان به طرح مباحث مطروحه خواهیم پرداخت.
در این دیدار رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج گزارشی از فعالیت ایستگاه‌های آتش‌نشانی  و نیازهای رفاهی پرسنل این سازمان ارائه کرد و از شورای اسلامی شهر به خاطر توجه اعضای محترم به‌ردیف بودجه و مأموریت‌های این سازمان تشکر نمود.
محمد جمشیدی به‌سختی کار، کمبود تجهیزات، مشکلات نیروی انسانی و خدمات رفاهی  اشاره کرد و از مأموریت‌های متعدد خارج از کلان‌شهر که در طول ادوار گذشته و جاری صورت پذیرفته گزارش داده و تأمین منابع مالی و نیروی انسانی را یادآور شد.
در آخر رئیس شورا ابتدا از معلم پیش‌کسوت و سپس از کارمند سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج قدردانی کرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین