کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قالیباف: شهید چمران با بی‌عملی و بی‌حاصلی بیگانه بود

ایسنا , 31 خرداد 1401 ساعت 8:58

حزب الله:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمع شدن ویژگی های درخشان در کنار فهم و تحلیل دقیق از مسائل سیاسی سراسر جهان اسلام از شهید چمران شخصیتی نمونه و الگویی بی بدیل برای تمامی جوانان ساخته بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: سالروز شهادت مجاهد دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می داریم. جمع شدن ویژگی های درخشانی همچون شجاعت و پیشتازی در جهاد، انصاف و اعتدال و پرهیز از اقدامات شتابزده و محاسبه نشده، صفای باطن و لطافت طبع، عشق و علاقه بی نظیر به امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی در کنار فهم و تحلیل دقیق از مسائل سیلسی سراسر جهان اسلام و استعداد علمی کم نظیر، از شهید چمران شخصیتی نمونه و الگویی بی بدیل برای تمامی جوانان ساخته بود که انقلابی و بسیجی بودن خود را در گره گشایی از مشکلات مردم و مستضعفان عالم نشان می داد.
وی با اشاره به اینکه شهید چمران با بی عملی و بی حاصلی بیگانه بود، خاطرنشان کرد: دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی چه در مدارس و چه در دانشگاه ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان نخبه و شجاع با الگوپذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثناء و کمیاب نباشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان به روح پرفتوح امام راحل، دانشمند مجاهد شهید مصطفی چمران و تمامی شهدای انقلاب اسلامی درود فرستاد.


کد مطلب: 285113

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/285113/قالیباف-شهید-چمران-بی-عملی-بی-حاصلی-بیگانه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com