تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
plusresetminus
حزب الله: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمع شدن ویژگی های درخشان در کنار فهم و تحلیل دقیق از مسائل سیاسی سراسر جهان اسلام از شهید چمران شخصیتی نمونه و الگویی بی بدیل برای تمامی جوانان ساخته بود.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۱۱۳
قالیباف: شهید چمران با بی‌عملی و بی‌حاصلی بیگانه بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: سالروز شهادت مجاهد دانشمند شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می داریم. جمع شدن ویژگی های درخشانی همچون شجاعت و پیشتازی در جهاد، انصاف و اعتدال و پرهیز از اقدامات شتابزده و محاسبه نشده، صفای باطن و لطافت طبع، عشق و علاقه بی نظیر به امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی در کنار فهم و تحلیل دقیق از مسائل سیلسی سراسر جهان اسلام و استعداد علمی کم نظیر، از شهید چمران شخصیتی نمونه و الگویی بی بدیل برای تمامی جوانان ساخته بود که انقلابی و بسیجی بودن خود را در گره گشایی از مشکلات مردم و مستضعفان عالم نشان می داد.
وی با اشاره به اینکه شهید چمران با بی عملی و بی حاصلی بیگانه بود، خاطرنشان کرد: دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی چه در مدارس و چه در دانشگاه ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان نخبه و شجاع با الگوپذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثناء و کمیاب نباشد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان به روح پرفتوح امام راحل، دانشمند مجاهد شهید مصطفی چمران و تمامی شهدای انقلاب اسلامی درود فرستاد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین