تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
plusresetminus
حزب الله: سردار جلالی گفت: نزدیک ۲۲۰ محصول راهبردی امنیتی پدافند سایبری با شرکت های دانش بنیان راهبری و تولید شده است.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۰۷۱
۲۲۰ محصول امنیتی پدافند سایبری تولید کرده‌ایم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سرتیپ پاسدار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در پنجمین جشنواره علمی سلمان فارسی گفت: گردهمایی(کنسرسیوم) با چند شرکت دانش بنیان برای تولید بومی کنتورهای(شمارشگر) هوشمند آب، برق و گاز در حال شکل گیری است.
وی افرود: توانستیم در حوزه درجه یک امنیت سایبری محصولات بومی تولید کنیم. برای کنترل شبکه ترافیک از حملات، شرکت ملی زیرساخت با کشور خارجی قرارداد بست که با راهبری سازمان پدافند غیرعامل توانستیم سامانه کنترل حملات دیداسی(حملاتی که منجر به از کار افتادن سرور می شود) را تولید کنیم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل اظهار کرد: در زیرساخت های رصد، پایش و تشخیص حمله نیازمند سامانه های کاملا بومی بودیم که با همکاری شرکت های دانش بنیان سامانه بومی و قابل اطمینان تولید کردیم. حدود ۸ سال پیش سامانه کنترل صنعتی بومی و داخلی نداشتیم اما الان ۷ سامانه اسکادای بومی و تأیید شده داریم و ۲ تا از آنها را در سطح بین المللی تولید کردیم. 
به گفته جلالی سامانه مراقبتی کنترل تهدیدات درون زا در شبکه های صنعتی داخل کشور با شرکت های دانش بنیان تولید شده و مورد تأیید سازمان پدافند غیرعامل قرار گرفته است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت که نزدیک ۲۲۰ محصول راهبردی امنیتی پدافند سایبری با شرکت های دانش بنیان راهبری و تولید شده است. به دستگاه های اجرایی توصیه می کنیم از این دستگاه ها استفاده کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین