کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سعی می‌کنم امانتدار خوبی برای این مسئولیت باشم

پایگاه خبری کرج امروز , 30 خرداد 1401 ساعت 10:12

حزب الله:
سرپرست شهرداری کرج گفت: با تلاش و کار مضاعف به اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر پاسخ خواهم داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، منوچهر غفاری در جلسه تکریم و تودیع شهردار سابق و معارفه خود به عنوان سرپرست شهرداری کرج اظهار کرد: تلاش خواهم کرد با کار مضاعف به اعتماد اعضای شورای شهر پاسخ دهم و امیدوارم با تعامل و مساعدت سایر همکاران، زمینه ای فراهم شود تا گره‌ای از مشکلات شهر و شهروندان گشوده شود.
وی با بیان اینکه سعی می‌کنم امانتدار این مسئولیت خطیر باشم، توضیح داد: طول مدت خدمت به هیچ وجه مهم نیست و مهم این است که بتوانیم از هر فرصتی هر چند کوتاه برای خدمتگذاری به مردم استفاده کنیم.
سرپرست شهرداری کرج با بیان اینکه در کنار قدردانی از اعضای شورای شهر باید تشکر وِیژه ای از مصطفی سعیدی داشته باشم، تاکید کرد: در مدتی‌که به عنوان مدیر منطقه شش خدمت می کردم مصطفی سعیدی بدون حاشیه پیگیر مشکلات شهر بود و به جز کار دغدغه دیگری نداشت.
وی توضیح داد: در فرصت ایجاد شده با اهتمام کامل در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی وتحقق سیاست‌های شورای شهر گام برمی‌دارم و امیدوارم با حمایت شورا و سایر مدیران تحولات مثبتی در شهر اتفاق بیفتد.
غفاری اضافه کرد: مدیران شهری نه برای فرد بلکه برای مجموعه شهر و شهروندان فعالیت می کنند و امیدوارم با استفاده از توان، تخصص و تجربه همکاران و دلسوزان شهر، کرج به سمت توسعه بیشتر پیش برود.


کد مطلب: 285038

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/285038/سعی-می-کنم-امانتدار-خوبی-این-مسئولیت-باشم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com