تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
plusresetminus
حزب الله: «آل پاچینو» بازیگر ۸۲ ساله سینما ابراز امیداوری کرد که «تیموتی شالامی» در نقش کاراگاه «ونیسنت هانا» در دنباله احتمالی فیلم سینمایی «مخمصه» بازی کند.
۰
کد مطلب : ۲۸۵۰۲۲
چه کسی جانشین «آل پاچینو» می‌شود؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «مایکل مان» نویسنده و کارگردان فیلم موفق و جنایی «مخمصه» محصول سال ۱۹۹۵، نگارش دنباله این فیلم را تمام کرده است و قرار است «مخمصه ۲» از تاریخ ۹ اوت در قالب یک رمان منتشر شود.
رمان «مخمصه ۲» زندگی یک جنایتکار با نام «نیل مک کاولی» (رابرت دنیرو) و یک کارآگاه وسواسی، ستوان« وینسنت هانا» (آل پاچینو) را قبل و بعد از وقایع فیلم «مخمصه» در سال ۱۹۹۵ دنبال می‌کند.
در مراسم ویژه‌ای که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ساخت فیلم «مخمصه» در جشنواره فیلم ترایبکا و با حضور «آل پاچینو»، «رابرت دنیرو»، «آرت لینسون» تهیه‌کننده و همچنین حضور ویدئویی «مایکل مان» کارگران و نویسنده این فیلم برگزار شد، «آل پاچینو» در پاسخ به پرسشی درباره بازیگر نقش «وینسنت هانا» در دنباله احتمالی فیلم «مخمصمه»، پیشنهاد داد «تیموتی شالامی» این نقش را ایفا کند و او را یک بازیگر فوق‌العاده توصیف کرد.
در این مراسم «آل پاچینو» و «رابرت دنیرو» که خودش یکی از بنیانگذاران جشنواره ترایبکا است مورد استقبال مخاطبین قرار گرفتند و «مایکل مان» به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به صورت مجازی حضور داشت و به پرسش‌ها درباره فیلم موفق «مخمصه» پاسخ داد.
«مخمصه» اولین فیلمی بود که «رابرت دنیرو» و «آل پاچینو» در مقابل یکدیگر در سکانس‌هایی بازی کردند. البته این دو چهره حدود دو دهه قبل آن در قسمت دوم فیلم «پدرخوانده» به ایفای نقش پرداخته بودند ولی در هیچ قسمتی از این فیلم در مقابل یکدیگر قرار نمی‌گرفتند.
هنوز خبر ساخت فیلم «مخصمه ۲» قطعی نشده است و باید دید در این صورت چه کسانی برای بازی در این فیلم انتخاب می‌شوند.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین