تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
plusresetminus
حزب الله:دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: این مجمع در طول فعالیت خود به میزان ۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه های خانه های بهداشت، بیمارستان و مرکز بهداشت مشارکت داشته است.
۰
کد مطلب : ۲۸۴۹۹۰
خیران ۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان مشارکت کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسینعلی شهریاری در هفتمین همایش خیران سلامت آذربایجان شرقی افزود: عدالت در سلامت باید مورد توجه به قرار بگیرد و امکانات و تجهیزات در کشور به طور عادلانه توزیع شوند. 
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این همایش گفت:  خیران آذربایجان شرقی همچون ستارگان درخشانی هستند که برای کمک به جان انسانها مالشان را در خدمت جامعه بشری قرار می دهند.
عابدین رضوی خرم با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به استان در حوزه سلامت چهار هزار میلیارد تومان اعتبار دیده شده است، ادامه داد: امیدواریم مجمع خیرین سلامت با سبقه مردمی که دارد همچنان تقویت شود و توسعه یابد. 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز از دولتمردان خواست زمینه ساز فعالیت بیشتر خیران سلامت باشند.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم افزود: در بعضی مواقع بروکراسی‌های اداری ، خیران را تا مرز پشیمانی و دلسردی پیش می برد که اینها باید از بین روند. 
امام جمعه تبریز با اینکه شمار تخت های بیمارستانی کم است اما نباید از بحث‌های آموزش نیروی انسانی، پیشگیری و پژوهش در حوزه سلامت غافل بمانیم تاکید کرد: بهترین راه ارتقاء سلامت توجه به پیشگیری، تغذیه سالم و ورزش همگانی است. 
وی همچنین خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در دیدگاه اسلام و قرآن جایگاه بسیار ارزشمند و شایسته ای دارد و به عنوان یکی از برترین عبادت ها به حساب می آید و یاری رساندن به دیگران برای آسایش آنها، امری بسیار نیکوست. 
وی ادامه داد: در شرایط آشوب زده دنیای امروز معیشت و سلامت جز اولویت‌های اصلی بشریت به شمار می آید. 
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین