تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
plusresetminus
حزب الله: معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: طی دو سال گذشته، عملیات احداث پارکینگ در منطقه هشت با ظرفیت ۲۶۳ خودرو، آغاز شد و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی آن سرعت خوبی گرفته و امید است با تامین منابع مالی، این پروژه تا اواسط آبان ماه امسال به بهره برداری برسد.
۰
کد مطلب : ۲۸۴۹۷۵
پارکینگ طبقاتی منطقه ۸ کرج تا اواسط آبان ماه به بهره برداری می‌رسد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
محمدرضا احمدی‌ نژاد  با بیان اینکه یکی از ضعف‌های شهر کرج کمبود پارکینگ مورد نیاز در مراکز جذب سفرهای درون شهری است، عنوان کرد: با توجه به اینکه بلوار مولانا به واسطه داشتن پارک، مجتمع های خدماتی، پزشکی و اداری یکی از محل‌های هدف برای مراجعه شهروندان است همچنین ساختمان شهرداری منطقه ۸ نیز در این بلوار قرار دارد، نیاز به پارکینگ در این محدوده احساس شد.
وی اضافه کرد: بر همین اساس طی دو سال گذشته، عملیات احداث پارکینگ در منطقه ۸ شهرداری کرج با ظرفیت ۲۶۳ خودرو، آغاز شد و در حال حاضر نیز عملیات اجرایی این پروژه سرعت خوبی گرفته و امید است با تامین منابع مالی، تا اواسط آبان ماه سال جاری بتوانیم پارکینگ طبقاتی در این منطقه را به بهره برداری برسانیم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج همچنین به نیاز این کلانشهر به پارکینگ در دیگر مناطق اشاره و بیان کرد: لکه‌گذاری هایی در سطح شهر برای ایجاد پارکینگ صورت گرفته و تحقق این مهم در منطقه ۷ و مناطق ۲ و ۹ به عنوان هسته مرکزی شهر نیز پیش بینی شده است.
احمدی نژاد اضافه کرد: البته احداث پارکینگ در مناطق یاد شده منوط به تامین و تخصیص زمین است که در حال حاضر برنامه ریزی‌های آن در حال انجام است و به محض اینکه همکاران در املاک و مناطق بتوانند زمین مناسب را معرفی کنند، بررسی‌های لازم برای تایید زمین معرفی شده از سوی حوزه حمل و نقل ترافیک صورت گرفته و تحقق این امر در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار می‌گیرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین