تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
plusresetminus
حزب الله:رادیو ارتش رژیم اسرائیل با اشاره به بازداشت یک جوان فلسطینی در منطقه نظامی متعلق به ارتش این رژیم، آن را شکست دیگری برای دستگاه نظامی و امنیتی این رژیم دانست.
۰
کد مطلب : ۲۸۴۹۷۴
شکست امنیتی دیگر برای رژیم اسرائیل؛ نفوذ جوان فلسطینی به مقر فرماندهی ارتش
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یک جوان فلسطینی در اقدامی کم سابقه موفق شد به مقر فرماندهی ارتش رژیم اسرائیل در کرانه باختری ورود کند.
رادیو ارتش این رژیم امروز یکشنبه گزارش داد که در  حادثه امنیتی خطرناکی، جوانی فلسطینی بعد از وارد شدن به شهرک‌نشین صهیونیست «بیت ایل» واقع در نزدیکی رام الله (کرانه باختری)، به مدت 30 در داخل این شهرک گشت زده و بعد از اینکه وارد منطقه فرماندهی نظامیان ارتش رژیم اسرئیلی در این شهرک شده، توسط گارد مرزی بازداشت شده است.
جوان بازداشت شده، مسلح نبوده است ولی توانسته با بالا رفتن از دیوار، از حفاظ امنیتی شهرک صهیونیست نشین عبور کرده است. به دنبال این حادثه، تحقیقات در این ارتباط آغاز شده است.
رادیو ارتش اسرائیل اذعان کرده که این حادثه در کنار چند حوادث اخیر در هفته‌‌های گذشته، «یک شکست» دیگری است چرا که در حالی رخ می‌دهد که ارتش و نیروهای صهیونیست در بالاترین سطح آماده باش قرار دارند.
در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارنوت شب گذشته گزارش داد که نیروهای مقاومت با سرنگون کردن یک بالون جاسوسی در شمال غزه، تجهیزاتی به ارزش دو میلیون شِکِل (پول رایج در فلسطین اشغالی) به رژیم تل آویو خسارت زده‌اند.
ارتش رژیم اسرائیل از این بالون‌ها برای جاسوسی و رصد تحرکات فلسطینیان به ویژه نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه استفاده می‌کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین