کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روسیه قطعنامه‌ای علیه رژیم صهیونیستی در شورای امنیت ارائه می‌کند

باشگاه خبرنگاران جوان , 29 خرداد 1401 ساعت 13:30

حزب الله:روسیه قصد دارد قطعنامه‌ای علیه رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل ارائه کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که روسیه قصد دارد در شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه‌ای را در محکومیت رژیم صهیونیستی ارائه کند.
بر اساس این گزارش، این تصمیم به دنبال حملات مداوم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و نقض تمامیت ارضی این کشور صورت گرفته است.
این در حالی است که وزارت امور خارجه روسیه هفته گذشته اعلام کرد مسکو حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی دمشق را به شدت محکوم می‌کند و از این رژیم می‌خواهد این رویه شرورانه را متوقف کند. پیش از این نیز الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه با اشاره به درخواست روسیه از ترکیه برای حل مسالمت آمیز مسئله سوریه، تاکید کرد اوضاع سوریه همچنان یک اولویت برای روسیه است.
گفتنی است، رژیم صهیونیستی هفته گذشته در یک «تجاوز هوایی» تأسیسات نامشخصی را در جنوب دمشق هدف قرار داد. گفته می‌شود که این حمله یک غیرنظامی را مجروح کرده و خسارات مادی به بار آورده است. با این حال،  پدافند هوایی سوریه اکثر موشک‌ها را رهگیری و سرنگون کرد.  المیادین نیز گزارش داد پرواز‌های فرودگاه بین المللی دمشق در پی این حمله هوایی به حالت تعلیق درآمده است.
از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه در سال ۲۰۱۱، رژیم صهیونیستی صد‌ها حمله هوایی در این کشور انجام داده و نیرو‌های دولتی سوریه و همچنین نیرو‌های گروه حزب الله لبنان را هدف قرار داده است.


کد مطلب: 284969

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/284969/روسیه-قطعنامه-ای-علیه-رژیم-صهیونیستی-شورای-امنیت-ارائه-می-کند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com