تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
plusresetminus
حزب الله: قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۸۴۹۴۵
بیت کوین در کانال ۱۸ هزار دلاری در نوسان است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در ساعات نخست معاملات امروز، بازار رمزارز‌ها همچنان روند نزولی در پیش گرفته و اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند. ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ۸۲۰.۱۸ میلیارد دلار است که ۷.۵۷ درصد اُفت را نسبت به دیروز نشان می‌دهد.
 
همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته نیز ۵۷.۱ درصد افزایش یافته و به ۹۰.۶۸ میلیارد دلار رسیده است.
 
بیت‌کوین با اُفت بیش از ۱۱ درصد در کانال ۱۸ هزار دلار در نوسان است و اتریوم با ریزش حدود ۱۲ درصد به قیمت ۹۶۴ دلار معامله می‌شود. سایر رمزارز‌های مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد اُفت قیمت بودند.
 
بیت کوین
 
بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۵۳.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۰۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
 
اتریوم
 
اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۱۶.۰۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۳.۵۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
 
تتر
 
تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۸.۰۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۷.۹۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
 
قیمت ارز‌های دیجیتالی
 
ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 18,513 ۶۰۶,۱۷۷,۳۵۲
اتریوم 964 ۳۱,۵۷۸,۷۹۶
تتر 0.99 ۳۲,۶۸۸
یو اس دی کوین 1 ۳۲,۷۳۷
بایننس کوین 194 ۶,۳۶۵,۳۵۰
بایننس 1 ۳۲,۸۲۵
کاردانو 0.44 ۱۴,۵۸۶
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین