کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجاهدان فلسطینی مرکز ایستِ بازرسی صهیونیست‌ها را به گلوله بستند

مهر , 29 خرداد 1401 ساعت 11:34

حزب الله:منابع رسانه ای از وقوع درگیری های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری خبر می دهند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منابع رسانه ای از وقوع درگیری های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری خبر می دهند.
بر اساس این گزارش، گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که مجاهدان فلسطینی از گردان نابلس صبح امروز یکشنبه مرکز ایستِ بازرسی حواره را به گلوله بسته و به سلامت به مواضع خود بازگشتند.
خبر دیگر اینکه شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست شب گذشته تحت حمایت نظامیان این رژیم، شهروندان فلسطینی را در منطقه عرب الملیحات واقع در غرب اریحا مورد حمله قرار دادند.
منابع محلی اعلام کردند که صهیونیست‌ها در حمله به این منطقه، شماری از فلسطینیان را مورد ضرب و شتم قرار دادند که طی آن یک فرد ۶۵ ساله به نام محمد سلیمان ملیحات از ناحیه سر زخمی شد.
این تحولات در حالی است که پیشتر رسانه های فلسطینی اعلام کرده بودند که نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش به مناطق مختلف کرانه باختری 6 شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.


کد مطلب: 284944

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/284944/مجاهدان-فلسطینی-مرکز-ایست-بازرسی-صهیونیست-ها-گلوله-بستند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com