تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
plusresetminus
حزب الله:معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری پویش علوی در ۴۰ نقطه شهر با محوریت مساجد و محلات خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۸۴۹۳۸
پویش علوی در ۴۰ نقطه شهر برگزار می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن برجی در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی مراسم‌های جشن ویژه دهه ولایت با عنوان پویش مهر علوی که با حضور قائم‌مقام سپاه ناحیه امام حسین(ع)، مدیران مناطق شهرداری کرج و فرماندهان حوزه‌های بسیج به میزبانی شهرداری منطقه ۹ برگزار شد، اظهار داشت: امروز جامعه ما نیاز به شورونشاط اجتماعی دارد.
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به اینکه محوریت برگزاری جشن‌های مناسبتی تنها نباید تالار نژاد فلاح باشد، عنوان کرد: باید برگزاری جشن‌ها را به محله‌های کرج انتقال دهیم.
وی در ادامه توضیح داد: با توجه به سیاست شورای ششم در بحث یکسان‌سازی خدمات در محله‌های کرج همچنین توسعه خدمات در محله‌های کم برخوردار، ممکن است برخی از شهروندان امکان حضور در تالار نژاد فلاح را نداشته باشند، بر همین اساس مدیریت شهری به وظیفه خود عمل کرده و جشن را به محله‌ها می‌برد.
این مسول با تأکید بر این موضوع که امروز جامعه ما نیاز به شورونشاط اجتماعی دارد، به پویش مهر علوی دربی منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، جهت گرامیداشت دهه ولایت اشاره کرد و افزود: این پویش در ۴۰ نقطه شهر با محوریت مساجد، محلات و شهرداری کرج برگزار خواهد شد.
برجی در پایان اضافه کرد: سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج تلاش خود را برای ارتباط بهتر و تزریق نشاط اجتماعی به شهر و شهروندان در همه امور انجام خواهد داد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین