کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دسته گل جدید فدراسیون قبلی دوچرخه‌سواری/ حکم توقیف اموال برای ۳۲ میلیون!

ایسنا , 28 خرداد 1401 ساعت 13:37

حزب الله:

فدراسیون دوچرخه سواری با یک پرونده مالی دیگر از مدیریت قبلی این فدراسیون مواجه شده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، فدراسیون دوچرخه سواری ایران از مهر سال گذشته که در دوران سرپرستی به سر می برد، با مشکلات مختلفی روبرو شده است وظاهرا قرار نیست این مشکلات به پایان برسند.
جدا از پرونده مربوط به دوپینگ که ایران در اتحادیه جهانی دوچرخه سواری دارد، مشخص شد که فدراسیون در زمان مدیریت قبلی به شرکت توسعه و تجهیز، شرکت بیمه و پیمانکار ساختمان بدهکار بوده است و حتی حق عضویت کنفدراسیون آسیا را هم پرداخت نکرده بود.
اکنون بدهی دیگر از مدیریت قبلی رو شده که این فدراسیون را با مشکل مواجه کرده است. در مسابقات دوچرخه سواری بین المللی کوهستان که خرداد سال ۹۸ به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده بود، یک رکابزن زمین می خورد. این فرد از فدراسیون دوچرخه سواری شکایت کرده تا بابت آسیب هایی که دیده است دیه بگیرد.
در این رابطه فدراسیون دوچرخه سواری محکوم به پرداخت ۳۲ میلیون تومان شده است و حکم توقیف اموال برای فدراسیون رفته است. با توجه به اینکه آن مسابقات بیمه بوده و میزبان هم هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری بوده است، مسئولان فدراسیون پیگیر این مسئله هستند که چگونه فدراسیون محکوم به پرداخت دیه شده است.
فدراسیون دوچرخه سواری در حال حاضر رسیدگی به این پرونده را به بخش حقوقی خود واگذار کرده است.


کد مطلب: 284866

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/284866/دسته-گل-جدید-فدراسیون-قبلی-دوچرخه-سواری-حکم-توقیف-اموال-۳۲-میلیون

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com