کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سهم ۴۲.۰۶ درصدی بیت کوین از کل بازار ارزهای دیجیتال

باشگاه خبرنگاران جوان , 28 خرداد 1401 ساعت 13:27

حزب الله:قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در ساعات نخست معاملات روز شنبه، بازار رمزارز‌ها نوسانات نوسانات جزئی تجربه می‌کند و کوین‌ها به صورت ترکیبی در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

 
همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۳.۵۹ درصد کاهش یافته و به ۵۷.۷۶ میلیارد دلار رسیده است.
 
بیت‌کوین رشد کمتر از نیم درصد را تجربه کرده و اتریوم با اُفت کمتر از ۱ درصد به قیمت یک هزار و ۷۸ دلار معامله می‌شوند. سایر رمزارز‌های مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد رشد قیمت جزئی بودند.
 
بیت کوین
 
بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۸۹.۳۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۰۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
 
اتریوم
 
اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱۳۰.۷۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۴.۱۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
 
تتر
 
تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۸.۱۶ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۷.۳۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
 
قیمت ارز‌های دیجیتالی
 
ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 20,450 ۶۶۸,۱۱۷,۷۶۷
اتریوم 1,078 ۳۵,۱۷۷,۴۳۳
تتر 0.99 ۳۲,۵۶۹
یو اس دی کوین 1 ۳۲,۶۱۶
بایننس کوین 212 ۶,۹۳۴,۲۳۷
بایننس 0.99 ۳۲,۵۸۵
کاردانو 0.48 ۱۵,۸۳۴
 


کد مطلب: 284861

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/284861/سهم-۴۲-۰۶-درصدی-بیت-کوین-کل-بازار-ارزهای-دیجیتال

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com