کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

غریب‌شاهی با شکستن رکورد جهان قهرمان شد/ رضی مدال نقره گرفت

مهر , 28 خرداد 1401 ساعت 12:20

حزب الله:
نمایندگان پاراوزنه بردار ایران در دسته ۱۰۷ کیلوگرم مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قهرمان و نایب قهرمانی این دسته را از آن خود کردند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مسابقات آزاد قهرمانی آسیا و اقیانوسیه وزنه برداری ۲۰۲۲ به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز شنبه بیست و هشتم خرداد ماه سامان رضی و علی‌اکبر غریب‌شاهی پوشان در دسته ۱۰۷ کیلوگرم کشورمان به عنوان نمایندگان ایران به روی تخته رفتند.
سامان رضی در حرکت اول وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی مهار کرد. ملی پوش کشورمان همچنین در حرکت دوم وزنه ۲۳۳ کیلوگرمی را بالای سر برد. نماینده وزنه برداری ایران در حرکت سوم خود از مهار وزنه ۲۳۴ کیلوگرمی بازماند و توانست ۲ مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.
همچنین رضی ملی پوش کشورمان در مجموع با رکورد ۴۵۸ کیلوگرم در جایگاه پنجم مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد ایستاد.
غریب‌شاهی با شکستن رکورد جهان قهرمان شد/ رضی مدال نقره گرفت
علی اکبر غریب شاهی دیگر نماینده کشورمان در حرکت اول خود وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را مهار کرد. او در دومین حرکت خود وزنه ۲۵۳ کیلوگرمی را بالای سر برد تا رکورد جهان را که پیش از این در دست خود بود، ۲ کیلوگرم دیگر ارتقا دهد. نماینده کشورمان در حرکت سوم خود نتوانست وزنه ۲۵۴ کیلوگرمی را مهار کند. غریب شاهی با شکستن رکورد جهان، ۲ مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
همچنین غریب شاهی در مجموع با رکورد ۴۹۸ کیلوگرم توانست ۲ مدال برنز مجموع در قسمت مسابقات آسیا-اقیانوسیه و مسابقات آزاد را بدست آورد.
باتوجه به اینکه رقابت‌ها به صورت آزاد و آسیا_اقیانوسیه برگزار می شود، برای هر سری از رقابت‌ها ۲ مدال برای انفرادی و مجموع اهدا می شود.


کد مطلب: 284852

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/284852/غریب-شاهی-شکستن-رکورد-جهان-قهرمان-رضی-مدال-نقره-گرفت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com