تاریخ انتشارشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
plusresetminus
حزب الله:عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حذف کنکور تا سه آینده خبر داد و گفت: مافیای کنکور باعث شده که برخی افراد هزاران میلیارد تومان به جیب بزنند.
۰
کد مطلب : ۲۸۴۸۳۹
کنکور تا ۳ سال آینده حذف خواهد شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در پاسخ به این سؤال که مجلس چه برنامه‌ای برای کنکور دارد و آیا حذف می‌شود، اظهار داشت: در این بازه زمانی مشخص شده که کنکور باید حذف شود.
وی افزود: مافیای کنکور باعث شده که برخی افراد هزاران میلیارد تومان به جیب بزنند به همین دلیل در مجلس یک بازه زمانی مشخص شده تا زیرساخت‌ها و مقدمات برای حذف کنکور پیگیری و فراهم شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اجرای این طرح مافیای کنکور حذف می‌شود، تصریح کرد: مسئولان مربوطه قول داده‌اند که تا سه سال آینده کنکور حذف شود البته هر ساله نسبت معدل نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده اما علی‌رغم این تصمیمات نگرانی‌هایی نیز وجود دارد چراکه برخی از دانش‌آموزان مستعد توانایی‌های مالی نداشته و بی‌عدالتی‌ها رخ می‌دهد.
وی با بیان اینکه قانون روشن و شفاف است، گفت: تا دو یا سه سال آینده کنکور حذف خواهد شد.
سلیمی در پاسخ به سؤالی دیگر که مجلس چه مصوبه‌ای برای طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش، معلمان غیر رسمی و غیردولتی با تبدیل وضعیت دارد، توضیح داد: مجلس این آمادگی را برای اجرای طرح ساماندهی داشته و این را هم اعلام کرده است اما دولت باید لایحه طرح آن را ارائه دهد و در اسرع وقت نهایی خواهد شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین