تاریخ انتشارشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
plusresetminus
حزب الله: قهرمان وزنه برداری جوانان جهان گفت: ما خواسته زیادی نداشته ایم و اکنون کدام یک از مشکلات ما برطرف شده که به اردوی تیم ملی برگردیم.
۰
کد مطلب : ۲۸۴۸۱۹
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران: کارمند فدراسیون تصمیم می‌گرفت چه چیزی نخوریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا یوسفی درباره ی علت اینکه در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری شرکت نکردند، بیان کرد: مشکلات در اردوی تیم ملی زیاد بود و الان کدام یک از مشکلات ما برطرف شده است که برگردیم! مشکل حقوق ها حل شده است؟ اردوی تیم ملی را در استان گلستان گذاشته اند، پس بهتر شدن اوضاع در کمپ تیم های ملی آزادی چه می شود؟
*برخی حرفها توهین به ورزشکار است
یوسفی با اشاره به صحبت های مطرح شده مبنی براینکه اگر وزنه‌برداران بجای سه روز، دو روز در هفته چلوماهیچه بخورند اتفاق نمی افتد، گفت: این حرف ها توهین به ورزشکار است. کسی می تواند شرایط ما را درک کند که خودش زیر وزنه های سنگین رفته باشد. آن فردی که به تازگی هم پست گرفته است، این صحبت ها را مطرح  می کند تاکنون زیر وزنه ۲۵۰ کیلوگرم رفته که بداند وزنه‌بردار چه فشاری را تحمل می کند؟
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران: کارمند فدراسیون تصمیم می‌گرفت چه چیزی نخوریم
او ادامه داد: از طرفی مقام معظم رهبری در صحبت های خود فرموند که جوانان مطالبه‌گر باشند. ما هم مطالبه گری کردیم و حرف بدی نزده ایم. فقط گفتیم امکانات می خواهیم. فکر نمی کنم فدراسیون های دیگر مشکلات ما را داشته باشند. والیبال، بسکتبال و کشتی مشکل غذا داشته اند؟ وزنه‌برداری رشته سنگینی است و در روز وزنه های زیادی را جا به جا می کنیم بنابراین بدنمان نیاز به مواد غذایی کافی دارد.
*کارمند فدراسیون برای غذا خوردن ما تصمیم می گرفت
یوسفی هم چنین گفت: به رستوران فدراسیون می رفتیم متوجه می شدیم که کارمند فدراسیون دستور داده که برخی چیزها از کنار غذای ما کم شود. تا چه زمانی حرف نزنیم؟ یک بار من اعتراض کردم و شش ماه محرومم کردند.
*اگر در اردو می ماندیم ۱۰۰ درصد مصدوم می شدیم
قهرمان فوق سنگین جوانان جهان در پاسخ به این پرسش که وقتی به اردوی تیم ملی دعوت شدید، اعلام کردند که تغییراتی هم در شرایط رخ داده است یا خیر؟ تصریح کرد: ما چیزی نشنیده ایم که اردوها تغییر کرده است. از طرفی ما ۱۵ نفر در اردو بودیم نتوانستند غذای مناسبی برای ما فراهم کنند. چگونه ۲۳ نفر دعوت کرده اند و قرار است برای این ۲۳ نفر امکانات فراهم کنند؟ اگر با این شرایط کار را ادامه می دادیم، ۱۰۰ درصد مصدوم می شدیم. در کنار اینکه ما تمرین می کنیم، باید امکانات هم فراهم باشد. ما رقیبان قدرتمندی داریم که باید تلاش کنیم از آنها عقب نمانیم اما با این امکلاناتی که داشتیم ۱۰۰ سال دیگر هم نمی توانستیم خودمان را به آنها برسانیم.
*چرا ما را شورش‌گر نامیدند؟
رکورد دار نوجوانان و دوضرب جوانان جهان  با ناراحتی از اینکه وزنه‌برداران متهم به شورش شده اند، گفت: کسی که برای ایران افتخارآفرینی می کند شورش‌گراست؟ من با سه هفته تمرین مدال طلای جوانان جهان را گرفتم و رکورد جهان را شکستم، من واقعا شورش‌گرهستم؟
وزنه‌بردار فوق‌سنگین ایران: کارمند فدراسیون تصمیم می‌گرفت چه چیزی نخوریم
*مسئولان به وضعیت وزنه‌برداری رسیدگی کنند
قهرمان المپیک جوانان در پایان گفت: ما بازی های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان را در پیش داریم. مسابقات قهرمانی جهان گزینشی المپیک پاریس است و باید امتیاز جمع کنیم. امیدوارم بهترین تصمیمات گرفته شود تا بتوانیم با بهتر شدن شرایط به اردو برگردیم و دوباره برای ایران افتخارآفرین باشیم. از مسئولان خواهش می کنم به وضعیت فدراسیون ما رسیدگی کنند. ما مشکل شخصی با کسی نداریم و فقط امکانات مناسب خواستیم. مشکلات برطرف شود، به تمرینات بر می گردیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین