تاریخ انتشارشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارسال لایحه ای از سوی شهرداری در راستای حمایت موثر و عملی از فعالیت شرکت های دانش بنیان در این کلانشهر شد.
۰
کد مطلب : ۲۸۳۰۹۱
شهرداری کرج لایحه حمایت از شرکت های دانش بنیان را به شورای شهر ارسال نماید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عمار ایزدیار با اعلام این مطلب اظهار داشت: نامگذاری عالمانه شعارِ سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دهنده وظیفه و تکلیف مسئولان و نهادهایِ متولی در سال جاری مبنی بر تسهیل فعالیت شرکت های دانش بنیان به عنوان اهرمی بازدارنده در برابر تحریم ها و تحقق خودکفایی ملی می باشد لذا مدیریت شهری کرج هم باید به نوبه خود گامی در این جهت بردارد.
وی افزود: به نظر می رسد که شهرداری با لحاظ معافیت پرداخت عوارض صنفی و نوسازی برای شرکت های دانش بنیان دارای معرفی نامه و مجوز از نهادهای ذیربط که قابل تمدید هم باشد، می تواند میزبانی مناسبی از این مجموعه ها که محصولِ ارزشمند علم و اندیشه و اختراعات را تولید می نمایند، داشته باشد.
این مسئول اظهار کرد: همچنین شهرداری در لایحه ارسالی تخفیف مناسبی جهت هزینه عوارض صدور پروانه ساختمانی برای آندسته از شرکت های دانش بنیان که قصد احداث ساختمان جهت فعالیت های خود را داشته باشند، به شورای اسلامی شهر پیشنهاد دهد که قطعاً مورد مساعدت نمایندگان مردم قرار می گیرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان شهری کرج اظهار کرد: انتظار داریم در مواردی که شرکت های دانش بنیان قادر به تامین نیازهای مطالعاتی، اجرایی و خدماتی مجموعه مدیریت شهری باشند، با هدف حمایت از نخبگان و دانشگاهیان و در راستای اعتلای خدمت رسانی به شهروندان، استفاده از خدماتِ این مجموعه ها در اولویت قرار گیرد و بتوانیم در تحقق شعار سال عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین