تاریخ انتشارشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
plusresetminus
حزب الله:دبیر کنسرسیوم تورهای ورودی کره و ژاپن با اعلام این خبر که ژاپن از ۱۰ ژوئن برابر با ۲۰ خردادماه صدور ویزای گردشگری را پس از حدود سه سال توقف از سر می‌گیرد، گفت: با توجه به مقررات اعلام‌شده احتمالا این محدودیت منطقه‌ای نباشد و سفر گردشگران ایرانی به ژاپن به‌زودی امکان‌پذیر شود.
۰
کد مطلب : ۲۸۳۰۷۳
صدور ویزای توریستی ژاپن به‌زودی از سر گرفته می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباسعلی امامیه با اشاره به مقرراتی که اخیرا دولت ژاپن با رفع محدودیت‌های سفر به این کشور اعلام کرده است، به ایسنا گفت: قرار است از دهم ژوئن برابر با ۲۰ خردادماه ۱۴۰۱ صدور ویزای توریستی ژاپن برای تورهای گردشگری به شرط همراه داشتن راهنما از مبدأ، از سر گرفته شود.
او افزود: مقررات ورود به ژاپن برای کشورهایی که ویروس کرونا را به خوبی مدیریت کرده‌اند، آسان‌تر خواهد شد. البته هنوز جزییات اعلام نشده که محدودیت‌های حال حاضر تا چه سطحی آسان خواهد شد، اما براساس اطلاعات دریافت‌شده از ایرانی‌هایی که اخیرا به ژاپن وارد شده‌اند، قرنطینه اجباری و اختیاری حذف شده و مسافران پس از یک ساعت توانسته‌اند تشریفات ورود را بگذرانند. البته شرط انجام تست PCR در بدو ورود همچنان برقرار است.
امامیه گفت: ژاپن همچنین اعلام کرده ظرفیت پذیرش روزانه مسافران خارجی را در فرودگاه‌های بین‌المللی از ۱۰هزار به ۲۰ هزار نفر افزایش می‌دهد، یعنی ظرفیت ورود به این کشور دو برابر خواهد شد. امیدوارم سفارت ژاپن در ایران نیز محدودیت صدور ویزای توریستی را برای مسافران ایرانی لغو کند.
دبیر کنسرسیوم تورهای ورودی کره و ژاپن افزود: خوشبختانه ژاپن فعلا محدودیتی برای کشور خاصی تعیین نکرده است. ابتدا قرار بود برای تعدادی از کشورهای همسایه مرزها را باز کند، اما براساس آنچه دولت ژاپن اعلام عمومی کرده است به نظر نمی‌آید محدودیت منطقه‌ای برای صدور ویزا برقرار شود و فقط اعلام شده گردشگران خارجی به شرط همراه داشتن راهنما از مبدأ و با عنوان تور و یا گروه می‌توانند از تاریخ مقرر به ژاپن سفر کنند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین