تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
plusresetminus
مهاجم لیورپول عنوان کرد فعلا به فینال لیگ قهرمانان فکر می کند و نمی داند فصل بعد چه برنامه ای دارد.
۰
کد مطلب : ۲۸۲۹۷۳
مانه: فعلا فقط فینال لیگ قهرمانان
سادیو مانه تنها یک هدف در سر دارد و آن هم فینال شنبه لیگ قهرمانان اروپاست. وقتی از مهاجم سنگالی درباره آینده او پرسیده شد، گفت که او فقط به فینال لیگ قهرمانان اروپا فکر می کند. قرارداد او با لیورپول در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد و او هنوز با قرمزها برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. این باعث شده است که او با برخی از بزرگترین تیم های اروپا مانند بایرن مونیخ و رئال مادرید در ارتباط باشد.
مانه درباره تمدید با لیورپول در آستانه فینال لیگ قهرمانان گفت: سوال خوبی است اما چیزی که می خواهم بگویم این است که در حال حاضر کاملاً روی فینال لیگ قهرمانان اروپا متمرکز هستم. برای من و برای هواداران لیورپول، این مهمترین چیز است. بنابراین در حالی که محمد صلاح گفته است در لیورپول می ماند سادیو مانه ترجیح می دهد تا پایان فصل صبر کند تا بگوید فصل آینده چه خواهد کرد.
طبق اعلام اسکای اسپورت آلمان بایرن وارد مذاکره با مدیر برنامه‌های مانه شده و این احتمال زیاد است که با او به توافق برسد. در ادامه گزارش اسکای اسپورت آمده است که مانه علاقه‌مند به حضور در بایرن مونیخ است. مانه یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار لیورپول در دوران یورگن کلوپ بوده و بعید به نظر می رسد که این مربی با تجربه اجازه جدایی را به او بدهد.
مانه از سال ۲۰۱۶ در آنفیلد رود بازی می کند، زمانی که از ساوتهمپتون با مبلغی در حدود ۴۱ میلیون یورو به لیورپول پیوست و از آن زمان تاکنون ۲۶۷ بازی برای قرمزها انجام داده و ۱۲۰ گل به ثمر رسانده است.
او همراه کلوپ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر انگلیس شده است.
این بازیکن همراه سنگال جواز حضور در جام جهانی را نیز به دست آورد و در پاییز در قطر حضور خواهد داشت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین