تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
plusresetminus
حزب الله:سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد، مرحله دوم یارانه کمک‌معیشتی تکمیلی پس از درخواست بازبینی سرپرستان به دهک‌بندی و قطع یارانه خود در اردیبهشت ۱۴۰۱ در دهک ۱۰ به حساب سرپرستان خانوار مشمول واریز شد.
۰
کد مطلب : ۲۸۲۹۵۸
واریز مرحله دوم یارانه تکمیلی کمک‌معیشتی به حساب سرپرستان متقاضی بازبینی به دهک‌بندی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مرحله دوم یارانه تکمیلی کمک‌معیشتی سرپرستان متقاضی بازبینی و تجدید نظر به دهک‌بندی و قطع یارانه در اردیبهشت ماه 1401 واریز گردید.
این مرحله از پرداخت در ادامه ارائه درخواست بازبینی سرپرستان خانواری که به دهک‌بندی و قطع یارانه در مرحله 135 از طریق سایت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده بود، واریز شد.
براین‌اساس، کمک‌معیشتی تکمیلی مرحله 135 به حساب خانواری که تا قبل از اردیبهشت ماه 1401 مشمول دریافت یارانه بوده اما در این مرحله بنا به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک دهم قرار گرفته بودند و یارانه‌شان قطع شده بود و متقاضی تجدیدنظر و بازبینی در دهک‌بندی اعلام‌شده آن وزارت‌خانه هستند، واریز شده است.
این مبلغ واریزی به حساب سرپرستان تا انجام بررسی‌ها و تأیید توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسدود و غیر قابل برداشت خواهد بود.
همچنین به‌حسب اطلاع‌رسانی‌های قبلی صورت‌گرفته، اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه 10 میلیون ریالی کرونا از سرپرستان خانواری که این تسهیلات را دریافت کرده‌اند، کسر گردیده است.
مجدداً یادآوری می‌گردد معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده و یا قطع یارانه اردیبهشت ماه 1401 کماکان لازم است از طریق آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir و یا تلفن گویای 09200006369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری نمایند.
یادآور می‌شود، پیش‌تر مرحله اول تکمیلی یارانه کمک‌معیشتی مرحله 135 به حساب سرپرستانی که متقاضی بازبینی و تجدید نظر در قطع یارانه در اردیبهشت ماه 1401 بودند، انجام شده است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین