کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارنظر طارمی درباره نحوه شادی پس از گل‌هایش

ایسنا , 25 ارديبهشت 1401 ساعت 11:58

حزب الله:مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره نحوه خوشحالی بعد از گل خود و قهرمانی با پورتو در لیگ به صحبت پرداخت و تاکید کرد خوشحالی او بی‌احترامی به کسی نبوده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پورتو در هفته پایانی لیگ پرتغال به مصاف استوریل رفت و به پیروزی ۲ بر صفر رسید. در این دیدار ژوازینیو (گل به خودی) و فرناندو سانتوس گل‌های پورتو را به ثمر رساندند. مهدی طارمی ۹۰ دقیقه برای پورتو در این دیدار به میدان رفت.
مهدی طارمی بعد از این دیدار گفت: فصل فوق العاده‌ای برای ما بود. همه چیز خیلی خوب بود. ما ۹۱ امتیاز گرفتیم که در تاریخ ماندگار شد. ما از ابتدا سخت کار کردیم، حالا این‌جا هستیم که با هواداران‌مان عنوان قهرمانی را جشن می‌گیریم. اکنون زمان لذت بردن از قهرمانی پس از هشت یا نه ماه کار سخت است.
او درباره گلزنی‌های زیادی خود در این فصل و علامت سکوتی که بعد از گلزنی به منتقدان نشان می‌دهد گفت: کاری ندارم که مردم علیه من هستند، من کارم را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم به تیم کمک کنم. من هرگز به کسی بی احترامی نکرده‌ام، اما افرادی بودند که به من احترام نمی‌گذارند. من هرگز در مورد آن چیزی نگفتم.
پورتو که قهرمانی‌اش را قطعی کرده بود با این برد ۹۱ امتیازی شد.
 


کد مطلب: 281887

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/281887/اظهارنظر-طارمی-درباره-نحوه-شادی-گل-هایش

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com