تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
حزب الله: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از انجام توافقات اولیه با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جهت تملک باغ آلو در مهرشهر به متراژ ۲۰۴ هزار جهت ثبت ملی و استفاده عمومی از آن خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۸۱۸
شهرداری کرج در آستانه تملک باغِ ۲۰۴ هزار مترمربعی آلو جهت استفاده عمومی شهروندان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عباس سعیدی کیا در حاشیه جلسه ای که با حضور مسئولان بنیاد مستضعفان و مدیران شهرداری کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باغ آلو به مساحت ۲۰۴ هزار متر مربع واقع در مهرشهر و ضلع شمالی کاخ مروارید است که با کاربری فضای سبز در مالکیت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و با توجه به اهتمام مدیریت شهری در حفظ باغات و فضای سبز در جهت تملک باغ مذکور اقدامات لازم انجام شده است.
سعیدی کیا با بیان اینکه وضعیت تملک باغ آلو با تاکید و حمایت شهردار و اعضای محترم شورای شهر روند مطلوبی دارد، گفت: باغ آلو ۱۳۸ قطعه و ۲۰۴ هزار متر مربع مساحت دارد که با تلاش مدیریت شهری حفظ و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج عنوان کرد: طی توافقی که در این جلسه صورت گرفت، مقرر شد، شهرداری در ازای تغییر کاربری املاک بنیاد مستضعفان واقع در سایر نقاط شهر، این قطعات را تملک و در اختیار خود قرار دهد.
این مسئول با بیان اینکه باغ آلو از فضا های سبز بزرگ کرج محسوب می شود، افزود: مدیریت شهری کرج به جهت حفظ و افزایش سرانه های فضای سبز در نظر دارد در راستای نگهداری و بهره برداری مناسب، به تملک باغ آلو که در ضلع شمالی کاخ مروارید قرار دارد، اقدام نماید.سعیدی کیا گفت: هدف شهرداری از تملک باغات حفظ و صیانت از آن ها بوده چرا که این اراضی جزو سرمایه های ملی شهر محسوب می شود، این قبیل عرصه ها باید تملک و نگهداری شوند تا همه شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین