تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
plusresetminus
کارگردان‌های «شهر گمشده» فاش کردند که قصد داشتند کیانو ریوز را در نقش کوتاهی در این فیلم داشته باشند.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۷۸۱
برد پیت در «شهر گمشده» جایگزین کدام بازیگر شد؟
«شهر گمشده» یکی از شگفت‌انگیزترین شگفتی‌های سال ۲۰۲۲ است. نکات قابل توجهی در فیلم وجود دارد که بازی تاثیرگذار ساندرا بولاک و چنینگ تیتوم یا سکانس‌های اکشن سرگرم کننده از جمله آنهاست، اما یک نکته برجسته این فیلم سکانسی است که برد پیت در آن حضور یافته که هرچند کوتاه، اما به یادماندنی است. با این حال سازندگان «شهر گمشده» گفته‌اند نقشی که برد پیت برعهده گرفت، تقریباً قرار بود توسط کیانو ریوز ایفا شود.
در «شهر گمشده» بولاک در نقش نویسنده رمان‌های ماجراجویانه ظاهر شده که توسط یک میلیاردر عجیب و غریب با بازی دنیل رادکلیف ربوده می‌شود تا بتواند از کمک او بهره بگیرد و جای گنجی باستانی را پیدا کند. فردی که از تصویرش برای عکاسی جلد کتاب استفاده شده با نام آلن که تیتوم نقشش را بازی کرده، سعی دارد تا نویسنده را نجات دهد و این دو در نهایت موفق به فرار از دست شخصیت رادکلیف می‌شوند.
در این فیلم برد پیت در نقش جک ترنر بازی کرده و وی مزدوری است که برای بیرون کردن بولاک و تیتوم از جزیره استخدام شده است. بازی فوق‌العاده پیت موجب شد تا این نقش به نقشی بزرگ‌تر از یک نقش کوتاه معمولی بدل شود و لحظات بامزه‌ای را در کنار چند سکانس اکشن برای فیلم رقم زد.
آدام نی و آرون نی کارگردان‌های این فیلم در مصاحبه‌ای به تازگی فاش کرده‌اند که انتخاب اول آنها برد پیت بود اما چون تصور نمی‌کردند او بپذیرد تقریباً با کیانو ریوز به توافق رسیده بودند ولی او در آن زمان مشغول کار در «جان ویک ۴» بود و پیت هم تازه همکاری با بولاک در «قطار سریع‌السیر» را به پایان رسانده بود و پذیرفت به این فیلم بپیوندد.
آنها تاکید کردند که ساندرا بولاک به عنوان تهیه‌کننده موافقت پیت را برای بازی افتخاری در این فیلم گرفت.
این دو کارگردان یادآوری کردند انتخابشان برای کیانو ریوز هم به این دلیل بود که می‌خواستند یک بار دیگر همکاری بولاک و ریوز پس از فیلم «سرعت» رقم بخورد.
برد پیت در سال‌های اخیر بیشتر بر تهیه کنندگی متمرکز شده و تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون «قلب عادی»، «سلما»، «کمبود بزرگ»، «ماشین جنگی» و «پسر زیبا» و سریال «راه‌آهن زیرزمینی» بوده است.
«شهر گمشده» از ۲۵ مارس راهی سینماها شده بود و حالا به صورت آنلاین در پارامونت پلاس دسترس قرار می‌گیرد. این فیلم که با بودجه ۶۸ میلیون دلاری ساخته شد در نهایت ۱۶۳ میلیون دلار در گیشه فروش کرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین