تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
plusresetminus
حزب الله: پروژه مشارکتی احداث مجتمع تجاری – رفاهی الماس در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در بلوار پونه که به دلیل اختلافاتی فی مابین سرمایه گذار و شهرداری کرج به مدت ۱۵ سال معطل مانده بود، با برگزاری نشست هایی تعیین تکلیف شد.
۰
کد مطلب : ۲۸۱۷۵۸
تعیین تکلیف پروژه مشارکتی الماس پس از ۱۵ سال؛ سهمِ میلیاردها تومانی شهرداری کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، با برگزاری نشستی با حضور عباس سعیدی کیا معاون شهرسازی و معماری، حمید دانشی کهن رئیس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی، حشمت اله عزیزی مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج و سرمایه گذار احداث مجتمع تجاری و رفاهی الماس، ضمن بازخوانی و بررسی نکاتِ محل اختلاف و توافق پیرامون آنها، مقرر گردید تا با اجرایی شدن بندهای توافق، روند احداث این پروژه پس از یک و نیم دهه طی دو ماه آینده از سر گرفته شود.
مقرر گردیده تا شهرداری کرج در سهمِ چندهزار مترمربعی خود از این مجتمعِ بزرگ تجاری و رفاهی به ارزش ده ها میلیارد تومان، نسبت به راه اندازی بازار روز جهت خدمت رسانی به ساکنین منطقه ۵ و افزایش ظرفیت بازار روزهای شهر جهت تامین مایحتاج روزانه شهروندان با نرخ های مناسب اقدام نماید.
پیش از این نیز پروژه مشارکتی پارک ایران زمین به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال تعیین تکلیف شده و همچنین یکی از ابربدهکاران شهر ملزم به پرداخت بدهی ۳ هزار میلیارد ریالی خود گردیده بود، اکنون نیز پروژه مشارکتی الماس از خوابِ ۱۵ ساله بر می خیزد تا سهمِ ۱۰ هزارمترمربعی شهرداری از آن محقق شود، میزان فضای تجاری که ارزشِ ریالی آنها بالغ بر ده ها میلیارد تومان خواهد بود.
دوره ششم مدیریت شهری کرج با رویکرد مطالبه گری، استیفای حقوق شهرداری، تحقق عدالت اجتماعی و بروز رسانی پرونده ها و توافقاتِ قدیمی در نظر دارد تا عملکردی جهادی، عملگرایانه و مطابق با قانون را به تصویر بکشد که در همین راستا با مانع زدایی از پرونده های بزرگ، شاهد تحقق عواید و درآمدهای سرشار برای شهر هستیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین